Gjest badlih Skrevet 3. mai 2006 #1 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg har 3 uker på meg til å gå ned mest mulig, skal i en stor begivenhet og vil se bra ut. Med fornuft selvsagt. Ønsker ikke jo-jo slanking, men å bli der etterpå, og gå sakte men sikkert nedover etter dette også, men skulle ønske meg en pang-start som motiverer. Ønsker å gå ned 8 kg tilsammen, men mest mulig de tre første ukene. Det funker ikke for meg å bare "spise litt mindre enn vanlig", jeg må ha noe konkret å gå etter. En kur å følge rett og slett. Og trening kan jeg ikke gjøre pga at jeg ikke tåler sterke fysiske påkjenninger. Og så har jeg daglig tidspress. Så derfor kan jeg heller ikke bruke timesvis på å forbedere og tilbrede måltider. Noen som vet om en kur jeg kan ta? Hvor jeg kan finne noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 3. mai 2006 #2 Del Skrevet 3. mai 2006 Er en del her inne som følger South Beach-dietten, kanskje det kunne være noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hildabakk Skrevet 3. mai 2006 #3 Del Skrevet 3. mai 2006 Dette er hva jeg fant etter er søk på nettet: Slik fungerer South Beach Dietten South Beach Dietten går ut på at du skal spise riktig fett og riktige karbohydrater. DETTE KAN DU SPISE • Spis tre balanserte måltider om dagen • Sørg for at du spiser nok til at du ikke blir for sulten for fort. • Spis normale porsjoner med kjøtt, kylling, kalkun, fisk og skalldyr. • Spis mye grønnsaker, egg, ost og nøtter. • Spis salater med oljedressing. • Spis dessert etter middag • Drikk mye vann • Drikk gjerne kaffe eller te HOLD DEG UNNA DISSE MATVARENE Brød, ris, poteter, pasta, bakervarer, iskrem, sukker og alkohol er fy-mat. Du skal ikke spise disse matvarene på hele to uker Etter to uker kan du begynne å tilføre disse matvarene inn i kosten din igjen Hvis du ikke tror du klarer deg uten brød, pasta eller noe søtt blir du kanskje overrasket over hvor fort du klarer å avvenne kroppen fra disse matvarene. Er det alt? Vil gjerne høre noen erfaringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #4 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvis du kikker litt lenger ned er det en hel tråd med damer på South beach-dietten. Jeg har ikke erfaring med den selv, men om jeg skulle fulgt en slik diett ville jeg kjøpt boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #5 Del Skrevet 4. mai 2006 south beach er flott for en pangstart på å gå nedi vekt. de to første ukene kan du gå ned mellom 4-6 kilo. deretter blir det 1 kilo per uke. alt ettersom hvor flink du er å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 5. mai 2006 #6 Del Skrevet 5. mai 2006 Grete Roede har 3-ukers kurs http://www.greteroede.no/kurs/informasjonomkurs/minikurs/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #7 Del Skrevet 5. mai 2006 HoPpEr ikke akkurat i taket over disse kurene jeg..kan ikke fatte det er sunt. Men en start kan jo være å ta en utrenselseskur. Drikke mye vann!! 1,5-2 liter bør du drikke hver dag skal du gå ned. Vann metter også. Spis for all del frokost!!! det setter i sving dagens forbrenning. Spis regelmessig, 3-4 hovedmåltider hver dag, 1-2 mellommåltider i form av frukt. Kutt ut søtsaker og brus om du spiser/drikker mye av det(?) 3 uker klarer du å holde deg vekk, og da får du ikke så lyst på det etterpå heller. LØrdager er alt lov, med måte Å desverre jeg kommer ikke utenom fysisk aktivitet. Noe fysisk aktivitet må du kunne drive med?? Gå tur?? Sykle?? 30 min hver dag bør settes av til fysisk aktivitet!! Det er et minium. Det er ingen snarveier til slank kropp, trening, mosjon og regelmessige sunne måltider er det eneste som funker på sikt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mito Skrevet 5. mai 2006 #8 Del Skrevet 5. mai 2006 Tre uker er altfor liten tid til å miste veldig mye fett. Likevel, det jeg vil anbefale deg (på eget ansvar), er en ekstrem lavkarbodiett. Dvs maksimalt 30 gram karbohydrater daglig. Det innebærer at du kan spise kjøtt, egg, ost, litt grønnsaker og ikke mye annet. Grunnen er at du vil miste mye underhudsvann sammen med litt fett, og tilsynelatende se betydelig slankere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2006 #9 Del Skrevet 5. mai 2006 Norsk Ukeblad har en superkur denne uken..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #10 Del Skrevet 9. mai 2006 Ja, kjøpte faktisk Norsk Ukeblad for første gangen i mitt liv denne uka, pga. den kuren Men til poenget så kan man med nok viljestyrke oppnå resultater med å spise mindre enn vanlig og bevege seg mer. Styr unna karbohydrater, og alt som har med fett og sukker å gjøre. Anbefales ikke over tid, men det var vel heller ikke poenget ditt? Husk i tillegg å ta tilskudd av multi vitaminer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #11 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har begynt på south beach. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå