Ottine Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har halvlangt hår + , dvs bak går det til omtrent på BH stroppen. Har sett at en trend i år blir å ha en tett, kort lugg. (Husker ikke hvor... ) Nå har jeg litt lengre lugg, slik at jeg har den i midtskill. Skal til frisøren på fredag.Skal jeg gå for den korte eller lengre luggen tro? (Gjør hva jeg vil for dere, dah - er bare interessant å få litt meninger! ) Tips?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Jeg skal også til frisøren snart(har også langt hår+ lugg). Selv tror jeg jeg går for en litt lengre lugg slik at jeg både kan ha den som vanlig lugg og skyve den til side dersom jeg vil det.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Det kommer vel an på hva du trives med, og ikke minst hva som kler deg. For eksempel er et langt ansikt ikke så pent med lang lugg, eller et rundere ansikt kler kanskje ikke alle typer kort lugg. Moten gir en pekepinn, men som frisørene alltid sier: "Alt er tillatt, og ting kan tilpasses den enkelte."
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 aner jo ikke hva som kler deg, det vet du selv. jeg har kort lugg..men har også relativt kort hår.. litt oppklippet hockey nesten.. Men ikke sånn 80talls asså
Jasmin Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Hør med frisøren...kanskje hun har peiling på hva som vil kle deg...?
Gjest Tristessa Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Det er en fordel med lugg som kan skyves vekk alt etter hva man selv synes... Jeg hadde snorrett lugg til rett over øynene, og selv om det var askult i utgangspunktet var det mye arbeid for å få den til å se fin ut og jeg ble drittlei i lengden. Nå sparer jeg ut en skrålugg, og det tar lang tiiiid... Gå for en lang en som kan gjemmes og tas frem etter behov og humør!
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 Husk også at en snorrett lugg må klippes minst hver 4. uke, helst oftere, for å holde seg fin. Jeg hadde i en periode en skrålugg som var som skåret med kniv etter millimetermål, og den holdt på å drive meg til vannvidd.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #8 Skrevet 3. mai 2006 Har sett at en trend i år blir å ha en tett, kort lugg. (Husker ikke hvor... ) Det passer meg utmerket. Jeg klipte luggen min selv her om dagen. Vet ikke hva jeg tenkte på - for det ble styggkort.
Mona32 Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har skråklipt lugg, og er kjempefornøyd med det! Med vanlig avklipt lugg så måtte den trimmes kjempeofte, mens denne er mer "holdbar". Klipte den selv for et par dager siden, og den ble noe hakkete, men har faktisk fått tilbakemelding om at det var stili. De mente at sånn skulle luggen være... Ikke dårlig
Ottine Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 4. mai 2006 Jeg har vel sånn "lugg etter humøret" nå - som flere sier; man kan ha den til sides om man vil. På meg blir den fort litt kjedelig, synes jeg- selv om den jo er praktisk... Så det heller mot at den blir ganske kort i morgen - men kanskje mer skråklipt. Takk for tips alle sammen!
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #11 Skrevet 4. mai 2006 Har noen bilder av slike skråklipte lugger? Høres ut som noe for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå