Alatariel Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Jeg er på utkikk etter en god hårkur for bleket hår. Jeg har langt hår og ønsker nå å få liva det opp med en god hårkur. Skal i tilegg til syden så om noen vet om noe som også gir god beskyttelse mot sola. Altså trenger da anbefaling på shampoo, balsam og eventuelt en hårskum som beskytter Skal jo også på tax free. Og da skal man jo shoppe litt... :grine2: Jeg trenger: *ny mascara som gir volum, lengde og som ikke drysser. *Foundation til normal/kombinasjonshud som holder godt i løpet av dagen. *En god parfyme. Setter pris på alle god råd her! Endret 3. mai 2006 av Alatariel
Gjest Malina Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Hei! Bare ett tips først; hvis du endrer overskriften din vil du heeelt sikkert få flere svar! Du nevnte bare hårkur.... Ja, jeg kan jo komme med mine tips: Maskara: Lancome Flex WP, Hypnose, Helena Rubinstein Lash Queen Foundation til kombihud: Clinique Superbalanced. Jeg liker også foundations fra HR og Clarins, men vet ikke om noen spesielle for kombihud, som sitter lenge. Hårskum m/faktor: Lòrèal- den røde Hårkur for bleket/litt slitent hår: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/6563 og http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...bd/Catalog/1222 God tur!
Alatariel Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2006 Hei! Bare ett tips først; hvis du endrer overskriften din vil du heeelt sikkert få flere svar! Du nevnte bare hårkur.... Ja, jeg kan jo komme med mine tips: Maskara: Lancome Flex WP, Hypnose, Helena Rubinstein Lash Queen Foundation til kombihud: Clinique Superbalanced. Jeg liker også foundations fra HR og Clarins, men vet ikke om noen spesielle for kombihud, som sitter lenge. Hårskum m/faktor: Lòrèal- den røde Hårkur for bleket/litt slitent hår: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/6563 og http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...bd/Catalog/1222 God tur! ← Takk for gode råd Malina Håper det kommer flere gode forslag her!
Quirky Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Maskara:Lancome Flextensils, lash queen fra HR. Foundation: Teint mat puretè fra YSL. Hårkur: Redken extreme eller Fudge dynamite.
Alatariel Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2006 Maskara:Lancome Flextensils, lash queen fra HR. Foundation: Teint mat puretè fra YSL. Hårkur: Redken extreme eller Fudge dynamite. ← Tusen takk, dette kommer godt med
Alatariel Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2006 Ønsker masse flere forslag før avreise! Spesielt når det gjelder kosmetikk og parfyme Gjerne av ting som dere selv er veldig glad i .
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 hvis de har chanel så prøv en foundation fra dem. hørt de er bra. og escada sin parfyme er helt fantastisk.
Alatariel Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2006 hvis de har chanel så prøv en foundation fra dem. hørt de er bra. og escada sin parfyme er helt fantastisk. ← Takk takk, har en fra Chanel og den er kjempefin. Tror den heter Lumiere, eneste er at den ikke holder seg så godt i løpet av dagen. Escada er herved lagt til i lista
Gjest Malina Skrevet 4. mai 2006 #9 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Parfyme er jo veldig inviduelt da...Men jeg liker godt disse: ¤ Cacharel Promesse. Har den aller største flasken, og bruker den kjempe ofte! ¤ Estee Lauder Pleasures Intense ¤ Dior J`Adore -litt lei av den nå,men den har vært en favoritt lenge. ¤ Lancome Attraction Jeg glemte forresten nevne at jeg også er fornøyd med foundations fra Chanel(har bare prøve èn da,men...) Jeg elsker Voile Universel som jeg tror passer vil passe til normal/blandingshud. Vet ikke om det er oljefri, men det er ihvertfall lett på huden, og gir veldig fin finish. Om ikke jeg husker heeelt feil, har den også litt faktor. Endret 4. mai 2006 av Malina
Mint Skrevet 4. mai 2006 #10 Skrevet 4. mai 2006 Jeg har også en kombinasjonshud og jeg bruker for tiden HR Spectacular Foundation (12 hour wear). Den sitter veldig godt og gir en fin finnish, synes jeg.
Alatariel Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. mai 2006 Parfyme er jo veldig inviduelt da...Men jeg liker godt disse: ¤ Cacharel Promesse. Har den aller største flasken, og bruker den kjempe ofte! ¤ Estee Lauder Pleasures Intense ¤ Dior J`Adore -litt lei av den nå,men den har vært en favoritt lenge. ¤ Lancome Attraction Jeg glemte forresten nevne at jeg også er fornøyd med foundations fra Chanel(har bare prøve èn da,men...) Jeg elsker Voile Universel som jeg tror passer vil passe til normal/blandingshud. Vet ikke om det er oljefri, men det er ihvertfall lett på huden, og gir veldig fin finish. Om ikke jeg husker heeelt feil, har den også litt faktor. ← Wow tusen takk for kjempe fin respons Føres ned på listen, meget takknemlig.
Alatariel Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #12 Skrevet 4. mai 2006 Jeg har også en kombinasjonshud og jeg bruker for tiden HR Spectacular Foundation (12 hour wear). Den sitter veldig godt og gir en fin finnish, synes jeg. ← Takk Mint, denne virker å være noe for meg
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2006 #13 Skrevet 4. mai 2006 Tips til flere sommerlige parfymer: - Hypnôse fra Lancôme - Flower by Kenzo Så du allerede hadde fått tips om flere svært gode maskaraer, men ønsker likevel å legge til et ekstra tips: - Extracils fra Chanel! Synes den er helt fantastisk! Min nye favoritt! Ellers: Når det gjelder sminke så ville jeg dersom du allerede ikke har det da, gått til innkjøp av et solpudder. Vidunderlig på en solbrun hud etter et sydlig opphold. (Er selv veldig glad i Guerlain sine.)
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #14 Skrevet 4. mai 2006 Tips til flere sommerlige parfymer: - Hypnôse fra Lancôme - Flower by Kenzo Så du allerede hadde fått tips om flere svært gode maskaraer, men ønsker likevel å legge til et ekstra tips: - Extracils fra Chanel! Synes den er helt fantastisk! Min nye favoritt! Ellers: Når det gjelder sminke så ville jeg dersom du allerede ikke har det da, gått til innkjøp av et solpudder. Vidunderlig på en solbrun hud etter et sydlig opphold. (Er selv veldig glad i Guerlain sine.) ← Synes det er flott med mange tips, jo flere jo bedre! Skal være mye på tax freen, ettersom det er så mange mellomlandinger. Jeg elsker Chanel, og har aldri prøvd Chanels mascara. Drysser den noe og hvordan er det med lengde og volum? Og Guerlain solpudder er helt fantastiskt og veldig drøy- toppers! Takk for respons Sprilla
Gjest Gjest_Sjarmtroll_* Skrevet 5. mai 2006 #15 Skrevet 5. mai 2006 Takk takk, har en fra Chanel og den er kjempefin. Tror den heter Lumiere, eneste er at den ikke holder seg så godt i løpet av dagen. Escada er herved lagt til i lista ← Om du er fornøyd med Vitalumiere, burde du prøve den nye foundationen fra Chanel. Det er en videreutvikling av Vitalumiere, som holder lengre enn Vitalumiere. Den nye har den samme "skinnende" effekten/glansen i seg som Vitalumiere.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2006 #16 Skrevet 5. mai 2006 Om du er fornøyd med Vitalumiere, burde du prøve den nye foundationen fra Chanel. Det er en videreutvikling av Vitalumiere, som holder lengre enn Vitalumiere. Den nye har den samme "skinnende" effekten/glansen i seg som Vitalumiere. ← Forskjellen er vel også at Vitalumiere passer tørrere hudtyper, mens den nye er bedre for normal hud (eventuelt blandet).
Alatariel Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #17 Skrevet 5. mai 2006 Om du er fornøyd med Vitalumiere, burde du prøve den nye foundationen fra Chanel. Det er en videreutvikling av Vitalumiere, som holder lengre enn Vitalumiere. Den nye har den samme "skinnende" effekten/glansen i seg som Vitalumiere. ← Den heter visst Pro Lumiére den jeg hadde fra Chanel. Vet du hva den nye til Chanel heter? Takk for svar
Alatariel Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #18 Skrevet 5. mai 2006 Forskjellen er vel også at Vitalumiere passer tørrere hudtyper, mens den nye er bedre for normal hud (eventuelt blandet). ← Ja, da passer nok denne bedre for meg Flere som vil komme med innspill... Jeg setter pris på alle tips innen kosmetikk. Bør ikke nødvendigvis være noe av det jeg har ramset opp... Har også tenkt på: -Consealer -Lypsyl (gjerne en som forstørrer leppene) -En god solkrem -Selvbruningskrem -Diverse kroppsprodukter xxxTakk for alle svar jenterxxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå