Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Hei, Regner med at noen her inne kan hjelpe meg. Jeg skal invitere til jentekveld, og tenkte jeg skulle kline til med et dildoparty for å skape litt stemning :-) Men, det store spm er jo da: hvor henvender jeg meg? Til hvem? Noen som vet om noen som driver med dette? Bor i Indre Østfold Er veldig takknemlig for svar :-)
Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Takk, men det ble blindspor. Kondomeriet driver ikke med dette lenger... Noen andre forslag???
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Sjekk på Lekshop.no Surfet litt rundt, og der kunne du booke homeparty hvertfall.
Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 TAkk, skal prøve det. Er ikke så himla godt bevandret på nettet.. takk igjen
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Har hørt om homepartys og slikt. Men hvordan foregår det? Viser man bare fram varene,eller tester man dem ut, sammen eller hver for seg? Nysgjerrig her..
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 Har hørt om homepartys og slikt. Men hvordan foregår det? Viser man bare fram varene,eller tester man dem ut, sammen eller hver for seg? Nysgjerrig her.. ← Ja, det hadde tatt seg ut! De blir bare vist fram (sendt rundt så man kan ta på dem, men ikke prøvd dem nei ), og så bestiller man på slutten
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 Hehe.. ja det var det jeg trodde. Fantasien spinner ^^
tåkedott Skrevet 3. mai 2006 #10 Skrevet 3. mai 2006 hehe... dildo-party er gøy.. etter noen drinker ble jeg plutselig litt over 2000 kroner fattigere... men pengene ble glemt med engang jeg fikk pakken;) når skattepengene kommer, blir det nok holdt et party her også...
Gjest NastyNice Skrevet 4. mai 2006 #11 Skrevet 4. mai 2006 Hei! Jeg har vært på ett par sånn parties... Kan absolutt anbefales! Det var da snakk om en vorspiel på den ene, og middag og vin på den andre, begge like vellykket! Hun som kommer med "varene" viser de frem, lar oss smake og kjenne på eventuelle massasjekrem og andre kremer og oljer. Det andre kan vi også se nærmere på, ganske gøy! Man får ganske mye interessant info også, og på begge festene jeg var på bestilte man ganske anonymt i forhold til de andre som var på festen. Man var da alene i et rom med selgerdama dersom man lurte på noe, ellers fylte man bare et skjema... Kan absolutt anbefales som vorspiel, ble ganske bra stemning Lykke til!
Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 4. mai 2006 #12 Skrevet 4. mai 2006 Til deg som kom med Fantasialinken!! Tusen takk Snakket med en kjempehyggelig dame, partyet er booket og klart!! Og jeg er sååå glad. gleder meg masse. Takk igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå