Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 eg trenger hjelp! hvordan skal jeg kle meg på 80 tals festen? noen som har noen forslag?
Gjest Very Victoria Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Steinvaskede jeans og Ball genser sammen med seilersko er jo en klassiker. Og ikke glem blå øyeskygge og rosa leppestift.
Lilith Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Stygge jeans (steinvaska), snurpa i livet. Smalt belte. Stor t-skjorte med s/h print som du knyter knute på i livet. Dressjakke med skulderputer. Hvite tennissokker med buksa stappa inni. Gjerne høyhelte sko, evt tennissko. Stort hår, spoilerlugg eller Grorudpalme. Gjerne plastsmykker, store. Evt sølvsmykker - øreringer og langt kjede med stort sølvhjerte. Heftig sminke.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Tupert hår Runde store øreringer Leggvarmere Pannebånd Jakke/genser med store skulderputer
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Hvis du er mann: Hvit Poco Loco dress Lilla skjorte med mørkere lilla strikkeslips (eller hvit skjorte med rødt eller rosa skinnslips) Matchende livreim Tennissokker Hvite, spisse sko Endret 3. mai 2006 av Kvinneguden
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Her er en annen tråd hvor du nok kan få hjelp, bevart av en del som var tennåringer på 8o tallet http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=192511
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2006 #8 Skrevet 4. mai 2006 Tights med stoooor t-skjorte i glade farger over, gjerne med belte i livet, leggvarmere, skulderputer, opptuppert puddelklipp, mascara i samme farge som øynene dine...
Jens Skrevet 4. mai 2006 #9 Skrevet 4. mai 2006 Var på 80 talls fest forrige lørdag og hadde på: Sort bomullsgenser jeg hadde klippet av halsen på så den hang nedover skulderen på den ene siden. Kort rysje ola mini skjørt, sorte tette strømper, leggevarmere og pumps. Stort plastbelte i livet. Neon rosa neglelakk, masse mørkeblå øyesminke og selfølgelig blå maskara. Høy heste hale, og tupert lugg. Følte meg lekker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå