Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Selv skal jeg en tur til Wacken Open Air i Tyskland, det er foreløpig den eneste på planen. Øl, METAL, fint vær (optimist), og kjekke menn så langt øyet ser. Det kan ikke bli bedre enn dette
Gjest *Snart medlem* Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Selv skal jeg en tur til Wacken Open Air i Tyskland, det er foreløpig den eneste på planen. Øl, METAL, fint vær (optimist), og kjekke menn så langt øyet ser. Det kan ikke bli bedre enn dette ← Yay, Wacken! Skal nok ikke dit i år, ettersom det ikke er så mange band jeg vil se. Men har vært der tre ganger, og kommer til å reise igjen. I år blir det Roskilde, fordi min kjære gjerne vil og vi bor i København så vi slipper teltsoving.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 I år blir det Roskilde, fordi min kjære gjerne vil og vi bor i København så vi slipper teltsoving. ← Blir sikkert gøy det òg! Var der for et par år siden, det er så mange bands der at det er alltid noe for enhver smak. Åhhhh festival...
Ginen Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 RockFest i Haugesund! Juhu!!! Og SildaJazzen samme sted! Kunne godt tenke meg Hultsfred i Sverige.
Gjest Skya Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Jeg skal på Norwegian Wood, og kanskje til Storsjøyran i Sverige.
Blueberry Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 Bor i Stavanger og det skal godt gjøres å snike seg unna festivaler her. Men Gla' mat-festivalen pleier vi i alle fall å gå på.
Gjest 1111 Skrevet 3. mai 2006 #8 Skrevet 3. mai 2006 Jeg skal på Quarten og se Placebo Gleder meg veldig.
Gjest Gjest_Sophie_* Skrevet 3. mai 2006 #13 Skrevet 3. mai 2006 Jazzfestivalen i Mountreux, selvfølgelig
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #14 Skrevet 3. mai 2006 Jazzfestivalen i Mountreux, selvfølgelig ← ...Nippe til musserende kjølig vin, spore opp noen kjekke menn og høre på nydelig jazzmusikk i Frankrike, så finnes det ikke noe bedre sted å være akkurat da.
Gjest StoreSky Skrevet 3. mai 2006 #15 Skrevet 3. mai 2006 Motala PunkFestival i Sverige, Augistibuller også i sverige og kanskje Wasted i engladn hvis råd. Hvis ikke Speedfreaksball i november.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #16 Skrevet 4. mai 2006 Trænafestivalen og Vikafestivalen (Dum Dum Boys) på Helgeland.
Little sister Skrevet 4. mai 2006 #18 Skrevet 4. mai 2006 Trænafestivalen og Vikafestivalen (Dum Dum Boys) på Helgeland. ← Me too
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå