Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Hei Vi har nå vært i lagt et halvt år og de første månedene sendte vi alltid utroliig dype og følelseladde tanker på SMS hver natt før vi la oss. Det var alt fra hvor godt jeg trives i ditt selskap, kjempe forelska i deg, vi har det så topp sammen, du får meg til å føle meg spesiell, du betyr så mye for meg osv osv. Nå i det siste har det mer eller mindre forsvunnet av seg selv. Er det vanlig? Jeg synes det var kjempe koselig når gutten min skrev alt det fine til meg. Han gjør det fremdeles, men mye kortere og ikke så ofte. Alt er bra ellers, men hvorfor blir det mindre av sånt etterhvert? Hvorfor ikke fortsette slik vi gjorde i begynnelsen?
Gjest Piper Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Det er sjelden det er som i begynnelsen, for den heftige forelskelsen bruker å avta. Det er ikke dermed sagt det er noe gale, men det blir liksom ikke det viktigste. Men ønsker du at han skal fortsette med de, er det nok han du må snakke med. Det spiller jo liten rolle hva folk her inne sier, for det er jo han som må gjøre noe med det.
Gjest Gitte Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Blir nok fort sånn ja.. Nå er jeg glad bare jeg får en nattamld
la Flaca Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Tror jeg hadde blitt lei selv jeg, hvis jeg skulle sende kreative klissemeldinger til kjæresten hver eneste kveld. Blir til at man syns man gjentar seg selv etter hvert vel?
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #7 Skrevet 5. mai 2006 Slikt avtar etterhvert når den "verste" forelskelsen har lagt seg. Jeg og min mann sendte lange mld til hverandre i begynnelsen av forholdet, men nå er det stort sett stille på den fronten Det blir, som sagt over her, til at man gjentar seg selv hele tiden. Nå setter jeg veldig pris på de lange mld min mann sender meg. Det skjer ikke ofte, ikke hver uke eller mnd, men det hender fra tid til annen. Da vet jeg at han tenker på meg og er i det "følsomme hjørnet" De mld sparer jeg
Jasmin Skrevet 5. mai 2006 #8 Skrevet 5. mai 2006 Veldig vanlig, ja.. Kjæresten min liker ikke å skrive meldinger i det hele tatt... I begynnelsen gjorde han det, men etterhvert som vi ble trygge på hverandre ble det mest enstavelses-ord, ja Men, men...vi har det fint sammen likevel
Gjest BagLady Skrevet 5. mai 2006 #9 Skrevet 5. mai 2006 Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 4 år, og de fleste meldingene som går mellom oss handler om dopapir og fiskegrateng Men vi har det veldig fint sammen likevel
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #10 Skrevet 5. mai 2006 (endret) lett å misforstå sms, så jeg lar det like godt være med kliss. Endret 5. mai 2006 av Towelie
Gjest Catwoman Skrevet 6. mai 2006 #11 Skrevet 6. mai 2006 Tror jeg hadde blitt lei selv jeg, hvis jeg skulle sende kreative klissemeldinger til kjæresten hver eneste kveld. Blir til at man syns man gjentar seg selv etter hvert vel? ← jepp. Også blir det slitsomt til slutt når man hver kveld må prøve å dikte opp nye og kreative smser, når man egentlig helst vil sove. Dessuten blir det en vane, så man ikke egentlig setter sånn pris på det lenger. Bedre da å få og sende en sånn hygelig sms til kjæresten sin en gang i blant. Da setter man mer pris på det.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #12 Skrevet 12. mai 2006 Når det kanskje går et par dager uten at det står "nattaklem fra gutten/jenta di", men står masse annet fint da, som vennen min, pusen min" utrolig glad i deg osv... men "glemmer" det førstenevnte. Er det vanlig?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #13 Skrevet 12. mai 2006 Ja. Han husker jo på deg ofte for det, så min mening er at du må slutte å forvente full oppmerksomhet. Han er nok veldig glad i deg for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå