Latee Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Vasket nettopp håret mitt med Head & Shoulders Shampoo (for sensitiv hodebunn). Første gang jeg har brukt den og nå kjenner jeg det svir ordentlig i hodebunnen.. Hva skjer? Noen som har opplevd det samme? Blir nesten gal...
fargegla82 Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Huffda..dakkar..tror jeg hadde holdt meg unna billigmerker som H&S var jeg deg.Mye ugunstige saker i den type sjampo,mest sannsynlig har du fått en allergisk reaksjon mot noe i den.Fikk supertørr hodebunn av den samme,never again!Fønka usannsynlig dårlig.Kun god nok til å vaske doen med er min mening!",)
Gjest Gjest_Alias_* Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Det samme skjedde med meg! Den svir skikkelig i hodebunnen og det har aldri skjedd med noen annen sjampo før, hverken butikk- eller frisør-sjampo!
Gjest Hippopotamus Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Jeg er veldig allergisk mot så godt som alt som finnes av kosmetikk, såpe o.l. Tåler kun en spesiell deodorant, en såpe som kjøpes inn i utlandet og en spesiell fuktighetskrem beregnet på kyr. Alt annet gir meg kraftig eksem og åpne sår. Bortsett fra Head & Shoulders. Den tåler jeg faktisk, og den svir overhode ikke. Kjenner også en annen som bare tåler den shampoen. Så den er faktisk ikke alltid av de verste for oss allergikere. Men svir det, så bør man selvfølgelig holde seg unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå