Snurrepippen Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har fullstendig falt for Ferline fra Rembo Styling, men stusser litt over noe. Noen som har noen ide om det smykket som er rundt halsen på denne kjolen henger på kjolen eller om det finnes en egen Rembo smykke kolleksjon?
Gjest Binna Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Det ser ut som det hører til kjolen, da er matcher perfekt til den.. De har ingen egen smykkekolleksjon på siden sin heller..
Floja Felíz Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Er du sikker på at det ikke følger med kjolen da? Det ser jo slik ut... Hvis ikke så får sikkert salongen tak i det til deg.
Snurrepippen Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2006 Ja, ikke sant! Jeg føler på meg at jeg snart må dra for å prøve den Da får jeg jo vite det uansett..
Trillian Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Den følger med kjolen, men sitter ikke fast - festes med etpar skjulte trykknapper bak :-)
Snurrepippen Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2006 ÅH, supert! En ting mindre å tenke på!! -Så var det øredobber da... (eller kjøpe kjole først...????)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå