Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som er kjent i Stavanger og kan anbefale et fint hotell? Gjerne et som ligger i sentrum, nær busstransport og butikker. Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Alive
Skrevet

Nå ligger ikke dette spesielt sentralt, men er utrolig koselig med nydelig beliggenhet.

Sola Strandhotel

I nærheten av flyplassen.

Skrevet

Sola Strandhotell er veldig usentralt da. Ligger laaangt utenfor byen.

Finnes flust med gode hoteller i Stavanger, tror alle hotellkjedene er representert, og alle ligger praktisk talt midt i sentrum. Unntakene (er lettere å ramse opp dem)er vel Sola Strandhotell, Airport hotellet, Alstor, og det nye store som ligger i Tjensvollskysset(husker ikke navnet)

Ta et søk på gule sider, og du vil få opp mange gode alternativ.

Gjest Gjest
Skrevet

Skagen Brygge HOtell

SAS hotellene

Clarion

Victoria Hotell

Viste Strandhotell

Sola Strandhotell

Rica (tjensvoll)

Kommandør hotell (tror det heter det)

Det er de jeg kommer på i farten.

Gjest Gjest1
Skrevet

Hotel Maritim ligger i hvert fall veldig sentralt.

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for svar! Sola strandhotel ser veldig fint ut, men det blir nok for usentralt. Er det noen som har vært på de andre hotellene og kan anbefale et spesielt? Vil ha et rent og pent hotell, gjerne med litt store rom og god frokost.

Gjest Gjest
Skrevet

Forresten:

Sjekk Hummeren HOtell på Tananger og - veldig fint hotell :)

Gjest Gjest
Skrevet
Tusen takk for svar! Sola strandhotel ser veldig fint ut, men det blir nok for usentralt. Er det noen som har vært på de andre hotellene og kan anbefale et spesielt? Vil ha et rent og pent hotell, gjerne med litt store rom og god frokost.

Hummeren og Sola Strandhotell er altfor usentralt i forhold til de du er på jakt etter.

Jeg bor i Stvg, og har aldri lagt på hotell her. Har likevel noen betraktninger. Har tatt ugangtspunkt i de hotellene jeg helst ville bodd på. Felles for alle er at de er supersentrale.

Clarion er nytt, fra rundt 2000. Det er et lekkert og pent hotell som jeg aldri har overnattet på, men jeg har deltatt på ulike arrangermenter.

2 minutter til tog- og bussterminal.

3 minutter til butikker og pubber.

http://www.choice.no/html/page.jsp?inframe...&propcode=NO079

Skagen bryggehotell. Nydelig bygg, som har fin utsikt. Har aldri vært der, men noe mer sentralt får du ikke.

3 minutter til tog- og bussterminal.

0 minutter til butikker og pubber.

http://www.skagenbryggehotell.no/

Radisson SAS Atlantic. Stort fint hotell. En del eldre enn Clarion, men veldig populært.

1 minutter til tog- og bussterminal.

2 minutter til butikker og pubber.

http://www.radissonsas.com/servlet/Content...%20Availability

Radisson SAS Royal. Pent hotell. Åpen og lys foaje. Har svømmebasseng.

2 minutter til tog- og bussterminal.

3 minutter til butikker og pubber.

http://www.radissonsas.com/servlet/Content...%20Availability

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Til siste gjest: Åh, tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å søke opp så mange hoteller for meg! :) Så ut som kjempeflotte hoteller dette!

Gjest Gjest
Skrevet

Atlantic hotell ligger nå midt i byen og er et av storhotellene i Stavanger. Anbefales. Ville valgt det.

Gjest Gjest
Skrevet

Siden det ikke var ledig på Clarion, står jeg mellom Atlantic og Skagen bryggehotell. Det skilte 365 kr i pris per natt, der Atlantic er dyrest. Synes Skagen bryggehotell ser koseligst ut, men har aldri vært i Stavanger så hva vet jeg! Tusen takk for alle tips!

Skrevet

Vil absolutt anbefale hotell antlantikk (sas hotellet, usikker på skrivemåten). Ligger nydelig til ved breia-vatne i sentrum. Thon-maritim er også er bra hotell, ligger også i sentrum. Kos deg i Stavanger :velkommen:

Gjest Gjest
Skrevet

Har lest at mange av rommene på Atlantic er ganske slitt? Noen som vet om dette stemmer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...