Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #21 Skrevet 3. mai 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor du må ha tiara når du ikke har så lyst til det jeg.... mange bruder som ikke har det. Jeg personlig synes det er mye penere med fine spenner/perler o.l. i oppsatt hår, gjerne der det kommer mer til syne hvis du skal ha slør som du tar bort ut på dagen.
kitekatt Skrevet 3. mai 2006 #22 Skrevet 3. mai 2006 Hei, søk på hairpin, evt hairpin og bridal, wedding o.l. Da får du opp masse. Jeg kjøpte først de spiralene på glitter, men 1. de var ikke så fine, 2. perlene ramlet av spiralen når jeg skulle ta de ut av plastikken!!!! Var bare limt skikkelig dårlig. Betalte under 50 kr inkl. porto for de på ebay
Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2006 #23 Skrevet 3. mai 2006 Ja! jeg fant jeg fant. Noe lignende av dette her? jeg skal ha enkel kjole med halvt oppsatt hår. Farge på kjolen: ivory. Kan dette passe? http://cgi.ebay.co.uk/6-Bridal-Wedding-Flo...1QQcmdZViewItem
Gjest Gjest_Mies_* Skrevet 3. mai 2006 #24 Skrevet 3. mai 2006 jeg har sett mye på nettet og magasiner etter tiaraer, men har lissom ikke funnet en som jeg har falt for. Finnes det andre alternativer? hvor finner man disse og har dere bilder av det i hår slik at man kan se hvordan det ca blir? Har lyst på tiara, siden det er det bruder pleier å ha. Hadde jeg bare funnet en som passer til meg:) meg ← Hmm, hva med krone? Mye morsommere enn tiara Bruder pleier ikke å ha tiara, men ganske mange har det nå for tiden. Så jeg tror du skal riste av deg "tvangstankene" og heller tenke hårpynt. De spennene du viste frem var jo søte, blomster og blader i håret er jo kjempefint, og det finnes massevis av andre fine spenner der ute,
kitekatt Skrevet 4. mai 2006 #25 Skrevet 4. mai 2006 Ja! jeg fant jeg fant. Noe lignende av dette her? jeg skal ha enkel kjole med halvt oppsatt hår. Farge på kjolen: ivory. Kan dette passe? http://cgi.ebay.co.uk/6-Bridal-Wedding-Flo...1QQcmdZViewItem ← De var kjempefine!
Netten Skrevet 4. mai 2006 #26 Skrevet 4. mai 2006 Takk for svar:) Jeg syntes det var mange fine på weddingstar. Kommer det ann på hva slags frisyre jeg skal ha, hvilken tiara jeg burde velge? Jeg har lyst litt lengre hår(nedforbi skuldrene) og jeg skal ha litt opp noe ned, men fine romantiske krøller i. ← Jeg har også lyst hår ned forbi skuldrene, og skal også ha romantiske krøller og litt opp og litt ned Jeg har naturlige krøller da, men skal fikse litt på de. Skal ikke ha tiara, men blomster på ene siden av håret, og så skal det henge ned litt på skrå langs ene siden. Har et bilde av noe som ligner, men vet ikke hvordan jeg legger inn bilder her...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå