Gå til innhold

Ingen tiara jente

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

jeg har sett mye på nettet og magasiner etter tiaraer, men har lissom ikke funnet en som jeg har falt for. Finnes det andre alternativer? hvor finner man disse og har dere bilder av det i hår slik at man kan se hvordan det ca blir?:)

Har lyst på tiara, siden det er det bruder pleier å ha. Hadde jeg bare funnet en som passer til meg:)

meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

se om du finner noe på ebay der kan det være mye fint ;)

Skrevet

Støtter forslaget om ebay. Kjøpte to tiaraer derfra, og det kom ikke på mer enn ca 250,- med frakt.

Den ene var ikke helt min stil, men den andre var helt perfekt!

De var også fine og bøyelige, så det gikk greit å feste dem i håret.

Ellers har de jo litt både på glitter og A&C. Men det er jo begrenset utvalg.

Kommer jo an på om du vil ha mer hårbøyle-stil, eller litt "krone-aktig". Og om du skal ha perler eller "steiner".

Ellers er det masse flotte brudefrisyrer uten tiara også!

Lykke til!

Gjest Binna
Skrevet (endret)

Her kan du se en del tiaraer i hår hvertfall.

Flere tiaraer

noen til

Og enda noen til de er ikke satt på noens hår..

Litt inspirasjon forhåpentligvis :)

Har du tenkt litt hva du liker/ ikke liker? Skal det være gull/ sølv/ sort/ perlebesatt, skinnende eller ikke.. Og hvilken form? Litt lettere å hjelpe til da.

Endret av Binna
Gjest gjesta
Skrevet

Takk for svar:) Jeg syntes det var mange fine på weddingstar.

Kommer det ann på hva slags frisyre jeg skal ha, hvilken tiara jeg burde velge?

Jeg har lyst litt lengre hår(nedforbi skuldrene) og jeg skal ha litt opp noe ned, men fine romantiske krøller i.

Skrevet

Tror det viktigste der at du finner en tiara du føler passer "din stil".

Skal du ha håret satt opp av en frisør, så er de gjerne flinke til å tilpasse hårfrisyren etter tilbehøret. Skal du sette opp selv, bør du kanskje tenke på hva som kan være fint sånn som du vil ha håret.

Noen ekstreme tiaraer betinger nok litt mer spesielle hårfrisyrer, men det høres ikke ut til at du tenker å gå for noe sånt.

Skrevet (endret)

Hei, jeg er heller ingen tiarajente, selv om jeg synes det er kjempefint på andre. Jeg skal ha håret mitt slik som på bildene jeg legger med, med slør som jeg tar av etter kirken. Kan det være en ide? Kjøpte flotte spenenr med perler og litt strass på ebay for en billig penge.

Bildene er slette, da du ikke kan legge inn bilder med kopirett. Legg istedet inn en link.

Misty (mod)

Endret av Misty
Gjest Gjest
Skrevet

Se på

http://www.prettytwisted.com/

Jeg sendte over bilde av kjolen og en beskrivelse over hva jeg så for meg, fikk laget hodepynt som matchet kjolen og meg.

Supert

Klem

Shea - Ikke innlogget

Gjest gjesta
Skrevet

Dette var jo en god ide Shea:) Kikekatt- Så komisk, det bilde har jeg lagra på dataen fra før :) Jeg hadde tenkt meg noe slikt:)

Gjest Binna
Skrevet
Hei, jeg er heller ingen tiarajente, selv om jeg synes det er kjempefint på andre. Jeg skal ha håret mitt slik som på bildene jeg legger med, med slør som jeg tar av etter kirken. Kan det være en ide? Kjøpte flotte spenenr med perler og litt strass på ebay for en billig penge.

Kitekat: Hvilken side har du funnet hårsveisen på? Kan tenke meg noe lignende selv.. Men jeg vil gjerne ha tiara da, selv om jeg ikke er noen noen typisk "smykke- jente" eller "kjole- jente" for den saks skyld..

Skrevet (endret)

Jeg har tiara - men den er ikke sånn typisk "krone tiara" selvom jeg er en "tiara jente" som du såfint kalte det..fnis...

HER kan du se bilde av min...

Endret av *Emma*
Gjest Binna
Skrevet

Hvis du går inn på Rembo Styling som egentlig er en side med kjoler; finner du masse fint halv- oppsatt hår!

Skrevet
Kitekat: Hvilken side har du funnet hårsveisen på? Kan tenke meg noe lignende selv.. Men jeg vil gjerne ha tiara da, selv om jeg ikke er noen noen typisk "smykke- jente" eller "kjole- jente" for den saks skyld..

Hei, jeg fant den på www.dittbryllup.com ligger på en av sidene der.

Ligger forresten bilde fra prøvestylingen under galleri. Ble ikke helt lik, da jeg ville ha litt lugg ned :)

Skrevet

Jeg hadde ikke tiara, men festet mange hårnåler med perler på i front av håroppsatsen, slik at det lignet litt på blomster.

Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Nordlandspia - fant den på Ebay. Betalte 160kr inkludert frakt! (Har stjelt bildet fra Brudesho der identisk tiara koster 550kr.)

Skrevet

Her i byen har de masse flott på brudesalongen! :)

Ta deg en tur og prøv på forskjellige!

Gjest Gjest
Skrevet
Har lyst på tiara, siden det er det bruder pleier å ha. Hadde jeg bare funnet en som passer til meg:)

meg

Lykke til i jakten. Vil likevel si at det er ikke alle bruder som har tiara. 90% av de brudene jeg har sett eller fått takkekort av, samt av de brudene mine foreldre har takkekort av, har IKKE tiara.

Så dersom du ikke finner noe du liker, er det vel så normalt.

Gjest gjesta
Skrevet

:) Det var godt, Jeg tenker å finne noe annet hårt pynt hvis jeg ikke finner en tiara jeg liker. Likte godt det noe nevnte her om hårnåler med perler på.Hvor kjøpte du det?pris? Kunne tenkt meg hårnåler med krystaller? Finnes dette og hvor får man tak i dette?

meg:)

Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...