Gå til innhold

Laken som er så store

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer på om det finnes stretchlaken som er f.eks 90*200*26 cm? Vil jeg få et slikt laken til å dekke over en rammemadrass+en overmadrass? De laknene jeg har nå er ikke så brede at jeg kan det. Noen som vet om det finnes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt laken som klarer å dekke rammemadrass + overmadrass, da er det typen laken for vannseng som jeg har kjøpt. Sist jeg fant det var på obs. (Det minner meg på at jeg skulle hatt et par nye. Jeg håper de fremdeles har det. )

Skrevet

Du må jo for al del få lov å re opp sengen din akkurat slik du vil ;) Men det er egentlig ikke meningen at rammemadrass og overmadrass skal under samme lanken. For at de begge skal gi best komfort og yte den funksjon de er tiltenkt skal du ha et beskyttelses laken på madrassen, og et annet laken på overmadrassen...

Skrevet

Fant så store laken på princess i går. de er 200*220, og skal angivelig passe. Skal prøve dem i kveld.

Det er riktig som snuppelure sier, men jeg vil også helst ha et laken og ikke fler, jeg føler at det holder overmadrassen bedre på plass. Hadde jeg hatt kappelaken eller en seng rundt så hadde det nok stilt seg annerledes.

Gjest Gjest
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har et middtrekk som er så stort at det dekker både rammemadrass og overmadrass, og dermed kan jeg ikke ha to forskjellige lakener på. Tusen takk for svar, dere!

Skrevet

Middtrekk? Hva er det? Har aldri hørt om det, men det hørtes ganske lurt ut! Hvor har du fått fatt i noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...