Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Har noen av dere en selvbruner til ansiktet å anbefale? Jeg har lys hud. På forhånd tusen takk
Millis Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har veldig lys hud og den eneste som har virket pen på meg er Kanebo sin honeyglow. Alt annet har sett for j.....
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Clarins Eau Lactee/Liquid Bronze gir veldig fint resultat, også på lys hud. Det er en melk, og den trekker raskt inn. Jeg har veldig ømfintlig nese, men kan ikke kjenne selvbrunerlukt av den.
Shoegal Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Clarins Eau Lactee/Liquid Bronze gir veldig fint resultat, også på lys hud. Det er en melk, og den trekker raskt inn. Jeg har veldig ømfintlig nese, men kan ikke kjenne selvbrunerlukt av den. ←
Gjest Malina Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Henger meg på at Clarins selvbruning er bra. Den lukter litt sånn karamell på en måte, og absolutt ikke typisk selvbruningslukt Shiseido og Dermalogica er mine favoritter for tiden. De luketr også lite, og gir sinnsyk fin/naturlig farge. Den fra Dermalogica er sinnsyk drøy(og nesten evigvarende hvis du kun tar i ansiktet)
Tusseline Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Jeg liker både Lancôme (geleen) og Shiseido, som jeg nettopp har fått smaken på.
Little sister Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 Jeg vil anbefale deg Lancome sin. Den koster ca 160 på SN, og 235 i butikk. Du kan kjøpe engangs-servietter for ca 40 kr per serviett, og da får du prøvd ut om du liker fargen Det gjorde jeg, og er strålende fornøyd. Jeg har også lys hud.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 3. mai 2006 #8 Skrevet 3. mai 2006 Estee Lauder - Sunless Self-Action Supertan For Face - Medium 50ml/1.7oz den bestilte jeg nå, er så innmari fornøyd med EsteeLauder`s kremer.
fargegla82 Skrevet 7. mai 2006 #9 Skrevet 7. mai 2006 Ka med Elizabeth ardens "Daily Bronzer"?Noen med erfaring m den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå