Gjest Gjest_Jeanette_* Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Jeg og typen har vært sammen i over 1,5 år og vi skal flytte sammen til sommeren,men jeg er litt usikker på så mye... Mest det med kjærligheten... Han kommer vel ikke til å synes jeg er attraktiv så lenge han ser meg hver dag og da kommer andre jenter til å bli mer spennende..eller? Blir han ikke lei av å se fjeset mitt hver dag liksom...?
Missbumblebee Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Jeg og typen har vært sammen i over 1,5 år og vi skal flytte sammen til sommeren,men jeg er litt usikker på så mye... Mest det med kjærligheten... Han kommer vel ikke til å synes jeg er attraktiv så lenge han ser meg hver dag og da kommer andre jenter til å bli mer spennende..eller? Blir han ikke lei av å se fjeset mitt hver dag liksom...? ← Blir du lei av han? Det å bo sammen skaper nye konflikter i et forhold, men det skaper også et sterkere samhold og man har sjangsen til å bli ennå bedre kjent med kjæresten sin. Snakk med han om tankene dine, det er ikke noen andre som kan svare på dette en han. Hvis dere ikke er klare, så vent heller litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå