Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Har noen erfaring med hårproduktene fra Nikitas egen serie, den som bare heter Nikita? Jeg kjøpte en glansgele derfra for noen uker siden, og den er knallbra, så jeg lurer på om de andre tingene også er bra? De er jo ganske billige i forhold til mange andre serier...
Shoegal Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Har desverre ingen innspill, men et spørsmål: Er det god hold i denne glansgeleen?
Gjest Fruktfat Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 stylingproduktene er faktisk veldig bra! spesielt voksen, den er overlegent bra. helt ærlig tror jeg ikke jeg har brukt noen bedre, den kan brukes på helt kort til lengre hår. sprayen legger dessverre igjen et hvitt lag på mørkt hår, den gjorde ihvertfall det før. shampo/balsam/kur derfra er helr ok, jeg tåler de ikke (utslett).
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har også brukt denne geleen og er veldig fornøyd. Forøvrig har jeg brukt shampoo og balsam for sensitiv hodebunn og de produktene var kjempe bra på mitt hår i alle fall. Kommer til å kjøpe det igjen Vet ikke om dette hjelp stort, men har ikke erfaring med noen av de andre produktene.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Den geleen gir ganske bra hold, og har litt perleskimmer i seg. Den er ikke så våt som andre geleer, og lukter i tillegg godt og friskt. Den kommer i pumpeflaske, og kostet 160 kroner, tror jeg. Gir flott skinn til mørkt hår. Jeg tror faktisk jeg liker den bedre enn den gullskimrende geleen fra Sebastian frisøren lurte på meg sist jeg var der, som i tillegg koster ca 100 kroner mer. Sprayen skal jeg holde meg borte fra, hvitt belegg er ikke noe for meg. Jeg har akkurat kjøpt High Hair-sprayen (Finishing et eller annet), og er kjempefornøyd med den.
Gjest Fruktfat Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Sprayen skal jeg holde meg borte fra, hvitt belegg er ikke noe for meg. Jeg har akkurat kjøpt High Hair-sprayen (Finishing et eller annet), og er kjempefornøyd med den. ← den er best!
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 (endret) den er best! ← Hvordan er de andre tingene fra High Hair, for eksempel Pearl Styler? Finnes det noe man kan ha i håret før føning som gjør det litt mer medgjørlig? Tenker ikke på skum, for det blir håret stivt av. Jeg har en spraygele fra Kerastase, men den er så udrøy i bruk. Jeg har veldig mykt og flyvende hår (ikke tynt, for jeg har store mengder av det), og det "spiser" stylingprodukter. Jeg leter hele tida etter noe som kan temme det litt, men det må gi litt hold, voks osv er ikke min greie. Endret 3. mai 2006 av Elphaba
Gjest Fruktfat Skrevet 3. mai 2006 #8 Skrevet 3. mai 2006 er det creative styler geleen fra nikita du har? den er genial å blande med voksen derfra. voksen er ikke en fet voks, men en matt, tykk krem. sambo har tynne hårstrå, men mye av det, han synes også den er bra! jeg har brukt en fra HH som heter body builder, vet ikke om den finnes lenger, eller om den har bytta navn, men det er en slags gele. veldig tyntflytende, ha i vått hår og føn, eller bruk i tørt hår som gele. jeg har bare brukt den i vått hår. pearl styler er bestselgeren til wella, drøy veldig lett å jobbe med da den er litt tykk. best på kort hår, og håret blir stivt. den anbefaler jeg at du kjøper på LF, koster ca 189 i norge om jg ikke husker feil.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 Takk for svar, Fruktfat Det er Creative Styler jeg har, ja. Jeg er kjempefornøyd med den, spesielt til bruk sammen med litt spray. Den blir nok kjøpt om igjen, garantert. Jeg har svart hår (farget), og da er glans alfa og omega. Jeg har kort hår, en asymmetrisk klipp med langt overhår og lugg som rekker ca til nesetippen, men kort nakke og sider.
Gjest Fruktfat Skrevet 3. mai 2006 #10 Skrevet 3. mai 2006 Takk for svar, Fruktfat Den blir nok kjøpt om igjen, garantert. Jeg har svart hår (farget), og da er glans alfa og omega. ← bare hyggelig! da er nok ikke voksen noe for deg, nei. og spesielt ikke sprayen fra nikita!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #12 Skrevet 3. mai 2006 Jeg bruker shampoen deres, kjempefornøyd! ← Den har jeg også brukt. Den var veldig god, og lukter godt gjør den også! Skal kjøpe den igjen når det er tomt av det jeg har,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå