Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva bruker dere av sokker/strømper i ballerinasko? Er det kun barføtt eller tynne strømpebukser som funker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

barføtt eller bruker sånne kortstrømper

Skrevet

Foreløpig går det i tynne strømper, men det må jeg revurdere når varmen setter inn.

Skrevet

Jeg har sånne små stepsokker i strømpebuksestoff, men de viser jo :forvirret: Om jeg går barbeint får jeg bare gnagsår.

Skrevet

Tynne (kne) strømper i "hudfarge", synes det er penere enn barføtt.

Eller strømper med "netting". Har ballerinasko i gull, og har brukt offwhite nettingstrømper i dem.

Gjest Virvel
Skrevet

Nylonsteps, ikke sånne vanlige sokke-steps. De rekker ikke lenger opp på foten enn såvidt over tærne, så de synes ikke i ballerinasko.

Skrevet
Nylonsteps, ikke sånne vanlige sokke-steps. De rekker ikke lenger opp på foten enn såvidt over tærne, så de synes ikke i ballerinasko.

Var innom Lindex i lunsjen i dag og kjøpte noen par sånne. Men de var jo sabla dyre! 39 kr paret, tror jeg!

Er dine billigere? Hvor kjøper du dem i så fall?

:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet at H&M har solgt steps i nylon, tror det var en 3-pack til 20-30 kroner. Du kunne jo sjekke der.

Gjest synseren
Skrevet
Tynne (kne) strømper i "hudfarge", synes det er penere enn barføtt.

Eller strømper med "netting". Har ballerinasko i gull, og har brukt offwhite nettingstrømper i dem.

Hvor kjøper du nettingstrømper, lillesky?

Skrevet

Jeg gikk med vanlige svarte sokker i ballerinaaktige sko i går. Hadde langbukse til, men jeg følte meg litt teit for det om. :overrasket:

Skrevet
Jeg vet at H&M har solgt steps i nylon, tror det var en 3-pack til 20-30 kroner. Du kunne jo sjekke der.

3 til 14,50! Ganske billig. :) Men jeg synes ikke det er pent med steps i ballerinasko. De synes vel? Det gjør de på mine.

Hvor kjøper du nettingstrømper, lillesky?

Jeg kjøpte mine på KappAhl! Og de var ganske fine. Ikke sånn "typsik" netting, mer pyntete netting.
Gjest Anerikke
Skrevet

Har på meg hvite balllerinasko akkurat nå, og jeg går barføtt.

Skrevet

Ja nylonsteps viser. Er nesten bedre å bruke ankelnylonstrømer da. Men det er vrient med skjørt.

Gjest gjest1
Skrevet

Barføtt med skjørt, nylonsokker hvis jeg går med bukse.

Tror det skal finnes steps som ikke vises i ballerina-sko, muligens de som koster 49,50 på HM.

Gjest Neffi
Skrevet

Nettingstrømper, fargerike sokker eller nylonstrømper.... Men nå er det jo sol. Og jeg går barføtt :smilorange:

Gjest Virvel
Skrevet

Steps synes ikke i det hele tatt i mine sko. Det er jo bare å dandere dem slik at de ikke stikker ut noe sted?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...