Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Hva bruker dere av sokker/strømper i ballerinasko? Er det kun barføtt eller tynne strømpebukser som funker?
Shoegal Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Foreløpig går det i tynne strømper, men det må jeg revurdere når varmen setter inn.
Rio Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har sånne små stepsokker i strømpebuksestoff, men de viser jo Om jeg går barbeint får jeg bare gnagsår.
lillesky Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Tynne (kne) strømper i "hudfarge", synes det er penere enn barføtt. Eller strømper med "netting". Har ballerinasko i gull, og har brukt offwhite nettingstrømper i dem.
Gjest Virvel Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Nylonsteps, ikke sånne vanlige sokke-steps. De rekker ikke lenger opp på foten enn såvidt over tærne, så de synes ikke i ballerinasko.
Shoegal Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 Nylonsteps, ikke sånne vanlige sokke-steps. De rekker ikke lenger opp på foten enn såvidt over tærne, så de synes ikke i ballerinasko. ← Var innom Lindex i lunsjen i dag og kjøpte noen par sånne. Men de var jo sabla dyre! 39 kr paret, tror jeg! Er dine billigere? Hvor kjøper du dem i så fall?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #8 Skrevet 3. mai 2006 Jeg vet at H&M har solgt steps i nylon, tror det var en 3-pack til 20-30 kroner. Du kunne jo sjekke der.
Gjest synseren Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 Tynne (kne) strømper i "hudfarge", synes det er penere enn barføtt. Eller strømper med "netting". Har ballerinasko i gull, og har brukt offwhite nettingstrømper i dem. ← Hvor kjøper du nettingstrømper, lillesky?
Svart Katt Skrevet 3. mai 2006 #10 Skrevet 3. mai 2006 Jeg gikk med vanlige svarte sokker i ballerinaaktige sko i går. Hadde langbukse til, men jeg følte meg litt teit for det om.
lillesky Skrevet 3. mai 2006 #12 Skrevet 3. mai 2006 Jeg vet at H&M har solgt steps i nylon, tror det var en 3-pack til 20-30 kroner. Du kunne jo sjekke der. ← 3 til 14,50! Ganske billig. Men jeg synes ikke det er pent med steps i ballerinasko. De synes vel? Det gjør de på mine. Hvor kjøper du nettingstrømper, lillesky? ← Jeg kjøpte mine på KappAhl! Og de var ganske fine. Ikke sånn "typsik" netting, mer pyntete netting.
Gjest Anerikke Skrevet 4. mai 2006 #13 Skrevet 4. mai 2006 Har på meg hvite balllerinasko akkurat nå, og jeg går barføtt.
Rio Skrevet 4. mai 2006 #14 Skrevet 4. mai 2006 Ja nylonsteps viser. Er nesten bedre å bruke ankelnylonstrømer da. Men det er vrient med skjørt.
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2006 #15 Skrevet 4. mai 2006 Barføtt med skjørt, nylonsokker hvis jeg går med bukse. Tror det skal finnes steps som ikke vises i ballerina-sko, muligens de som koster 49,50 på HM.
Gjest Neffi Skrevet 4. mai 2006 #17 Skrevet 4. mai 2006 Nettingstrømper, fargerike sokker eller nylonstrømper.... Men nå er det jo sol. Og jeg går barføtt
Gjest Virvel Skrevet 4. mai 2006 #18 Skrevet 4. mai 2006 Steps synes ikke i det hele tatt i mine sko. Det er jo bare å dandere dem slik at de ikke stikker ut noe sted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå