Hermula Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 ... så var det bordplasseringen da! Ikke enkelt puslespill ser jeg. Hva gjør dere, angående par, får de sitte sammen uansett om de er gift eller ikke? Setter dere folk som kjenner hverandre sammen, eller mikser dere? Som sagt, jeg synes ikke det er lett!!!
Floja Felíz Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Vi setter par sammen uansett om de er gift eller ikke, pluss at vi plasserer folk som kjenner hverandre sammen. Koselig hvis alle trives og praten går under middagen synes jeg, og det blir jo mer enn nok tid til å mingle med dem man ikke kjenner så godt etterpå.
Susan Sto Helit Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Våre foreldre insisterte på at vi ikke skulle splitte par. Derfor så gjør vi ikke det. (Var litt i tvil selv, for vi tenkte at så lenge man fortsatt satt i snakke- avstand så gjorde det ikke noe. ) Foreldrene mener også at man ikke skal sette folk som kjenner hverandre ved siden av hverandre, men der blir det nok litt av hvert. Har mange som vil være fryktelig ukomfortable ved å bare ha ukjente rundt seg, og vil ta hensyn til dem! Men så lenge de sitter som par, så kjenner jo de fleste noen.
kitekatt Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Vi setter par sammen vi, og er det single, så setter vi de sammen med folk de kjenner litt fra før, eller ihvertfall folk vi vet de vil gå overens med og at de da har en de kjenner godt på andre siden av seg eller bordet.
MarianneHR Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Vi har ikke splittet par, og satt sammen grupper av folk som kjenner hverandre, sammen med andre grupper som kjenner hverandre - men gruppene kjenner ikke hverandre. Litt kronglete formulert, men for eksempel at 2 par som kjenner hverandre godt sitter rett over for hverandre, mens på sidene av dem, er det to andre par som de ikke kjenner, men som har noen de kjenner på andre siden av bordet for seg. Håper at noen kan bli kjent med noen nye. Single har vi plassert litt rundt omkring sammen med folk de kjenner godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå