Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 http://www.hardware.no/diverse/tg04/DSCN9560.jpg Jeg er svært usikker, men han kjekkasen med den kewle nerde-PC'en ass. Han med bare 28 kviser og -6.25 i brillestyrke.
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 han som står i midten av bildet med jeans og kvit t-skjørte med armane i kryss.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 han som står i midten av bildet med jeans og kvit t-skjørte med armane i kryss. ← Jeg så han! Han virker OK, men jeg ser ikke hvor mange kviser han har. Jeg liker nemlig å klemme og få ut litt sånn gul, fin guffe når jeg koser med en kjekkas.
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #7 Skrevet 2. mai 2006 Per-Otto!? ← Aner jeg et aldri så lite sjalusidrama her? Fløtt deg, du fikk TNode, la nå meg forgudsskyld få Per-Otto
Gjest Bellatrix Skrevet 3. mai 2006 #10 Skrevet 3. mai 2006 Hva er tg? Er jeg for gammel eller for lite nerd? ← Jeg vet ikke. Mulig jeg også er for gammel og for lite nerd. Kanskje trådstarter kan stå fram som ung og nerdete og gi oss uvitende en forklaring?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #11 Skrevet 3. mai 2006 TG er et fjortisdataparty for nerder uten peiling, men som tror de har det.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #12 Skrevet 3. mai 2006 TG er et fjortisdataparty for nerder uten peiling, men som tror de har det. ← TG=The Gathering.
Gjest -eline- Skrevet 3. mai 2006 #13 Skrevet 3. mai 2006 Hva er tg? Er jeg for gammel eller for lite nerd? ← ...for lite nerd Dvs, i gode gamle dager, sånn på 90-tallet ( ) så var TG (The Gathering) noe som trakk nerder sammen. Det startet vel i 91, dette var jo før man hadde bredbånd i alle hus, slik at en av årsakene til at man dro var tilgangen til skikkelig nett. I tillegg så var det masse konkuranser (demoer), så det var ganske mange som brukte resten av året til å mekke på slikt, og når 99% av de som var der også satt på IRC så var en annen årsak til å dra at man ønsket å treffe de man hadde snakket med på nett. Nå til dags så tror jeg rett og slett det er en samling med fjortiser. Jeg var ikke på TG før i 99, ikke planlagt, men jeg havnet nå der midt i påska og skravlet IRL med alle jeg hadde snakket med på IRC i mange år... Det var tider det ...men må innrømme at det holdt med den ene gangen
Gjest -eline- Skrevet 3. mai 2006 #14 Skrevet 3. mai 2006 ...og for å si det sånn; jeg tror faktisk ikke det er så fryktelig mange colabunnbrillegutter med kviser på TG lenger... Internett og data er allemannseie og TG er visstnok blitt et fjortisparty så jeg tror ikke det tiltrekker seg de som faktisk har litt peil (og selvsagt må man ha colabunnbriller og kviser for å vite noe om data )
Gjest *Snart medlem* Skrevet 3. mai 2006 #15 Skrevet 3. mai 2006 Jeg ville datet han med langt velfrisert hår og god musikksmak, og med solid kjennskap til 70- og 80-tallets dataspill.
Gjest -eline- Skrevet 3. mai 2006 #16 Skrevet 3. mai 2006 Jeg ville datet han med langt velfrisert hår og god musikksmak, og med solid kjennskap til 70- og 80-tallets dataspill. ← ...han tror jeg sluttet å dra på tg på slutten av 90-tallet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå