mee mee Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 hva er det som er så bra med dette merket, alle prater om det?
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Enkle, milde hudpleieprodukter uten parfyme, mineraloljer og sd-alkohol. Lover ikke mer enn de kan holde, og du kan sette sammen et program som passer din hud. *edit* Glemte å si at produktene er ekstremt drøye i bruk, så de blir billigere i lengden enn det kan se ut som. Endret 2. mai 2006 av Elphaba
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Hudpleiere og endel nettbutikker, blant annet Lookfantastic og Strawberrynet.
mee mee Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2006 har du noen produkter å anbefale for kombinert hud?
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Mange her inne liker rensegeleen Special Cleansing Gel og kremen Active Moist til kombinert hud.
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 Sjekk ut minhud.no så ser du sånn ca. norske priser.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 Enkle, milde hudpleieprodukter uten parfyme, mineraloljer og sd-alkohol. Lover ikke mer enn de kan holde, og du kan sette sammen et program som passer din hud. *edit* Glemte å si at produktene er ekstremt drøye i bruk, så de blir billigere i lengden enn det kan se ut som. ← For noe spam ELPHABA! Du spammer hele tida om de produktene.. Hvor mye provisjon har du??
IdaC Skrevet 3. mai 2006 #10 Skrevet 3. mai 2006 Jeg er ganske uenig med siste gjest. jeg har sett Elphaba skrive negativt om Dermalogica også. Og når noen spør så syns jeg hun er utrolig flink til å svare. Jeg har flere ganger hatt nytte av svarene hennes.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #11 Skrevet 3. mai 2006 For noe spam ELPHABA! Du spammer hele tida om de produktene.. Hvor mye provisjon har du?? ← Hadde jeg enda fått det! Jeg er ikke hudpleier eller noe som kan likne, men jeg liker endel produkter derfra. Men samtidig finnes det også en hel haug ting jeg IKKE liker, hvis du har lyst til å vite, lister jeg gjerne opp.
Mint Skrevet 3. mai 2006 #12 Skrevet 3. mai 2006 List gjerne opp produktene fra Dermalogica du ikke liker Nyttig for andre enn uhøflig gjest i tråden også
Rio Skrevet 3. mai 2006 #13 Skrevet 3. mai 2006 Jeg er ikke så favoritt av Derma lenger og jeg har prøvd en del derfra nå. Lukten på en del produkter er ikke noe særlig, og det har ikke skjedd vindundere med huden min. Jeg har prøvd andre ting jeg trives bedre med Men for all del, prøv i vei! Du finner ikke ut noe ved og ikke gjøre det for å si det sånn.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #14 Skrevet 3. mai 2006 Jeg liker ikke: Øyensminkefjerneren (kanskje mild, men ikke effektiv, ble svart i hele ansiktet av den) Øyenkremen som heter noe med Total (lyserosa er sjelden en god match) Deodoranten (liker ikke lukta, er klissete) Hydrating Body Cream (lukter for sterkt, gav meg oppblussing av eksem på leggene. Sambo klaget over at den svidde) Håndkremen som heter Multivitamin (luktet sterkt, måtte smøre hele tida). En fuktmaske (tror den heter noe med Intensive); ingen effekt, drysset hvitt støv over hele leiligheten. Foundation (stygge farger, klissete). Jada, gjest, som du ser får jeg provisjon.
Millis Skrevet 3. mai 2006 #15 Skrevet 3. mai 2006 Jeg bruker og liker veldig godt: multivitamin øyenkremen Skin Smoothing Cream Foundation (bra til dagbruk, bruker CD til fest) Jeg har prøvd og skal kjøpe igjen bare jeg får brukt opp rensetinga fra Babor: Rensemelken. Nydelig og så stor flaske!! Den andre øyenkremen, som har litt rosa i seg (skal lysne opp øyenpartiet) var for "tynn" for meg. Solkremen var sjokkliten! Bedre å kjøpe Vichy på apoteket da... Jeg har normal til tørr hud. Kommer absolutt til å holde meg til serien. Pga gode produkter samt drøye i bruk og rimelige i forhold til andre hudpleieserier.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #16 Skrevet 3. mai 2006 Jeg syns produktene virker bra, dyre, men drøye. bestillte meg et reisesett for å prøve bare å nå er jeg vel inne i min fjerde uke på de små flaskene.. Det syns jeg er bra. Utrolig lite som skal til, også er det nok noe med at det som koster litt det bruker man sparsomt av også
womanpower Skrevet 20. mai 2006 #17 Skrevet 20. mai 2006 Hei. HVem har prøvd Dermalogica Shine Therapy Shampoo og balsam? Er de bra for stram og kløe hodebunn?
Netten Skrevet 20. mai 2006 #18 Skrevet 20. mai 2006 Jeg liker ikke: Øyensminkefjerneren (kanskje mild, men ikke effektiv, ble svart i hele ansiktet av den) Øyenkremen som heter noe med Total (lyserosa er sjelden en god match) Deodoranten (liker ikke lukta, er klissete) Hydrating Body Cream (lukter for sterkt, gav meg oppblussing av eksem på leggene. Sambo klaget over at den svidde) Håndkremen som heter Multivitamin (luktet sterkt, måtte smøre hele tida). En fuktmaske (tror den heter noe med Intensive); ingen effekt, drysset hvitt støv over hele leiligheten. Foundation (stygge farger, klissete). Jada, gjest, som du ser får jeg provisjon. ← Jeg liker heller ikke sminkefjerneren og ikke total eye care. Ellers er skin hydrating masque også bortkastet. Ingen effekt! Men jeg ELSKER: Daily microfoliant Multivitamin power recovery masque Multivitamin power firm Medicated clearing gel Body hydrating cream Exfoliating body scrub Special cleansing gel er midt på treet. Samme med Skin smoothing cream, så nå skal jeg teste ut Dermal clay cleanser og Active moist. (Jeg har kombinert hud. Tørr, men litt fet t-sone og litt kviser).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå