mee mee Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 om sommeren bruker jeg få små kviser/nupper på ryggen. hvordan bli kvitt dette?
Gjest ryggkvisa. Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 slenger meg på denne. jeg har for jævlig mye kviser på ryggen. jeg har fått resept på fusidin og aberela av legen men ingenting hjelper. jeg ser så stygg ut bak. det ser ut som om noen har skutt meg med hagle på ryggen. hjelp.
Intego Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Jeg vil anbefale dere å kjøpe MD Formulations Vit-A-Plus Body Clearing Complex Spray. Denne funker utrolig bra på uren hud på rygg, skuldre og bryst. Jeg brukte denne i fjor fra mars/april ca, og når sommeren kom hadde jeg helt fin hud på ryggen.
IdaC Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Jeg pleier å ha god effekt av Basiron på ryggen. Smører på om kvelden og har den på om natta. Men husk at den BLEKER klær, sengetøy, så ta på deg en gammel trøye når og dersom du bruker det. Ellers så må du ikke gni og skrubbe for mye på dem, det gjør bare problemet verre. Men Mee mee, er du sikker på at du ikke reagerer på sola siden det kommer om sommeren? kjenner flere som gjør det og får nupper/kviser da.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Når jeg får små kviser på ryggen, pleier jeg å kjøre en kur som alltid hjelper. Først når jeg dusjer sliper jeg hele ryggen med Microdermabrasion Slipekrem (trenger ofte hjelp av min kjære til det;)). Det tar ca 10 minutter. Når jeg er ferdig med den delen, skyller jeg av hele kroppen (for å få bort alle døde hudceller) og tørker. Påfører Refining Sea Mud Maske på tørr rygg. Skyller av etter 10-15 minutter. Til slutt påfører jeg en body lotion. Jeg gjentar behandlingen 2 ganger i uka. Start helst nå - når det er fremdeles litt tid før sommer er i gang. Jeg er enig med IdaC. Kanskje du reagerer på sola siden du får de kvisene om sommeren. Det bør du finne ut av.
Gjest tudeliduu Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Det kan faktisk skyldes at du bruker for fet solkrem der. Både ansiktet og ryggen er jo et veldig vanlig sted å ha småfet hud på. Selv om du ikke merker noe til det ellers, kan mye bruk av solkrem tette igjen porene og fremkalle kviser. Kan du ikke finne en solkrem for fet hud eller uten olje eller hva som helst? Se hva de har på apoteket... Lykke til =)
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 Det kan faktisk skyldes at du bruker for fet solkrem der. Både ansiktet og ryggen er jo et veldig vanlig sted å ha småfet hud på. Selv om du ikke merker noe til det ellers, kan mye bruk av solkrem tette igjen porene og fremkalle kviser. Kan du ikke finne en solkrem for fet hud eller uten olje eller hva som helst? Se hva de har på apoteket... Lykke til =) ← Enig med tudeliduu! Du bør finne en solkrem som ikke inneholder olje og tetter ikke porer. Når du søker etter solkrem for fet hud på google får du blant annet Solkrem fra Biogime i resultater. Den er helt oljefritt. Ulempen med den ser jeg er at den har kun faktor 15 - og det kan være litt lite for noen.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #8 Skrevet 3. mai 2006 Jeg vil anbefale dere å kjøpe MD Formulations Vit-A-Plus Body Clearing Complex Spray. Denne funker utrolig bra på uren hud på rygg, skuldre og bryst. Jeg brukte denne i fjor fra mars/april ca, og når sommeren kom hadde jeg helt fin hud på ryggen. ← Hvor kjøper man denne? pris?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 Kunne også tenkt meg mer info om den sprayen Md, er også plaget med dette.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #10 Skrevet 3. mai 2006 dermalogica anti bac face wash bruker jeg mot kviser på ryggen g den fungerer toppers!
Saeria Skrevet 3. mai 2006 #11 Skrevet 3. mai 2006 Ved mer "alvorlige" kviseproblemer kan en få skinoren og/eller tetracykliner hos legen din.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #12 Skrevet 3. mai 2006 antibac fra dermalogica fungerer. dette er riktig nok en ansiktsvask men den hjelper mot kvisene på min rygg. kan b.la kjøpes på look fantastic.com
mee mee Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #13 Skrevet 4. mai 2006 ryggen min har enda ikke sett solen.. og har ikke hatt på solkrem der enda.. får prøve noe av prod dere anbefalte..
mee mee Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #14 Skrevet 6. mai 2006 dermalogica anti bac face wash bruker jeg mot kviser på ryggen g den fungerer toppers! ← nå har jeg kjøpt denne på SN, håper det funker, for de plopper ut hele tiden.. noen som vet hva det skyldes siden de kun kommer om våren?
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #15 Skrevet 6. mai 2006 på meg kommer de mest om vinteren for da får ryggen min så lite luft. ikke kvi deg for å gå i bikini og sole deg ute for at du skjemmes, men få litt sol på ryggen. gå mye i singletter som viser litt rygg og få litt luft på ryggen... har ingen aning hvorfor det kommer om våren..kanskje pga av at utepilsen starter? mange får kviser av øl..
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #16 Skrevet 31. mai 2006 Jeg vil anbefale dere å kjøpe MD Formulations Vit-A-Plus Body Clearing Complex Spray. Denne funker utrolig bra på uren hud på rygg, skuldre og bryst. Jeg brukte denne i fjor fra mars/april ca, og når sommeren kom hadde jeg helt fin hud på ryggen. ← Skriver under, denne er bare helt utrolig god!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå