Gjest Shadowlyn Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Jo skumlere, jo bedre. Har det for meg at Donnie Darko er en stor fan og kan hjelpe?
Cronos Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Evil Dead. Ha-ha-ha. Eller Dawn of the Dead fra 2004.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Finnes det noen skumle zombiefilmer? :klø: Det finnes mange klassikere, men ingen skumle Living Dead-serien er et must. Ellers synes jeg personlig at nyinnspillingen av Dawn of the Dead er veldig god, og 28 Days Later liker jeg også veldig godt, selv om det er mange som er uenig akkurat her.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Jeg anbefaler Shaun of the dead! ← Tenkte på det selv, men den er jo hvertfall ikke skummel uansett hvor lettskremt man er
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Tenkte på det selv, men den er jo hvertfall ikke skummel uansett hvor lettskremt man er ← Nei, men det er da vitterlig ingen av de andre zombie-filmene heller. Den er skummelt morsom, kanskje?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 Nei, men det er da vitterlig ingen av de andre zombie-filmene heller. Den er skummelt morsom, kanskje? ← En kompis av meg liker den ikke, og jeg synes det er skremmende at han ikke synes den er morsom i alle fall
Gjest Elfrida Skrevet 3. mai 2006 #8 Skrevet 3. mai 2006 Braindead! Bevis på at Peter Jacksom var et geni allerede i 1992. Skummelt morsom den og.
Gjest -eline- Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 28 days later ...første halvdelen syntes jeg var kjempeskummel, andre halvdelen var litt mindre skummel, men absolutt en ok film.
Cupcake Skrevet 3. mai 2006 #10 Skrevet 3. mai 2006 28 days later ...første halvdelen syntes jeg var kjempeskummel, andre halvdelen var litt mindre skummel, men absolutt en ok film. ← Det var den første filmen jeg også tenkte på.
Gjest Shadowlyn Skrevet 3. mai 2006 #11 Skrevet 3. mai 2006 Finnes det noen skumle zombiefilmer? :klø: ← Ja! *lettskremt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå