Gå til innhold

Oppgitt sukk fra en "muskelbunt"..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er fra naturens side utrustet slik at jeg danner muskler fort, og behøver ikke mye trening. Trener forøvrig slik:jogger 1-2 ganger i uken, går på aerobic og spinning 1-2 ganger i uken og rir hver dag. Problemet er at jeg ønsker en smalere figur, ikke å se ut som en muskelbunt.. særlig lårene/leggene blir store og veldig markerte...Har en sterk kropp jeg er veldig glad for, men samtidig ønsker jeg en mer feminin figur.

Tips anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei dette tror jeg faktisk du må leve med.

Eller så må du slutte å trene. Det er vel eneste måten musklene minsker på. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra naturens side utrustet slik at jeg danner muskler fort' date=' og behøver ikke mye trening. [/quote']

og så jeg som syns jeg er flink å trene når jeg trener 3-4 ganger i uka.. :o

Ellers er jeg enig med Sannasol..enten lev med det eller minke treningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aller først vil jeg si at du bør være STOLT av kroppen din! Jeg har alltid ønsket meg muskler....*MISUNNELIG* :o

Du kan vel fortsette å trene, hvis du bare trener kondisjon og trapper ned på styrketreningen? Du kan jo fortsette med treningen slik du gjør nå, men skru ned motstanden på spinningsykkelen. Aerobic er vel mest kondisjonstrening som ikke gir så mye muskler? Og det samme gjelder riding. eller?

jeg synes du bør slå deg til ro med kroppen din slike den er, det er utrolig mange menn som liker muskuløse jenter. Prøv heller å kle deg feminint, og fremhev dine feminine sider. men fortsett å tren, det gir både godt humør og overskudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøy og strekk og bøy etter HVER treningsøkt og musklene dine vil bli lange smale å smidige.

Vel... Musklene blir ikke synlig lengre av å tøye dem, de blir bare mer fleksible...

Muskler går fra a til b de, og ikke lengre...

Mange bodybuildere går i spagat... :wink:

spinning er mye styrke, og skal du ikke trene noe som gjør deg sterk (og da større) må du trene utholdenhet, dvs lette bell over laaang tid. Man trener da ikek til kroppen og musklene "gir opp" men til lunge og hjerte sieer stopp...

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Ifølge det du skriver gjør ikke treningen din så mye til eller fra, man skal trene VELDIG mye og VELDIG tungt før det gir stor uttelling i forhold til muskelvolum, særlig hos kvinner. Så kroppsformen din er vel atletisk fra naturens side. Men atletiske kvinner er da også feminine! Er selv atletisk, og elsker å trene. Vær stolt av kroppen din, og for all del, fortsett og tren! Trapper du ned på treninga vil du bare få mer fett på kroppen og bli i dårligere form, muskelfasongen vil IKKE endre seg særlig.

Det er den indre utstrålingen din som avgjør om andre oppfatter deg som feminin eller ikke. Jenter som trener får gjerne en utstråling av selvtillit, og det er jo også positivt.

Stretching gjør deg mykere, men gjør ikke musklene synlig lengre (ikke noe særlig i hvertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...