Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #21 Skrevet 5. mai 2006 Men til dere som har spilt spillet, eller er litt ute i det. KAN MAN DØ??? er det sånn at man må lagre hele tiden og om man ikke klarer oppgavene så må man tilbake til et lagret spill?? Og er det mange oppgaver hvor man må forte seg alt man makter for ikke å havne i trøbbel.?? Det som er deilig med å spille adventure er jo å tusle rundt å løse oppgaver i ro og mak, og nå begynte jeg å bli litt stressa på om det ikke var sånn lenger.. p.s. jeg blir litt redd jeg om det blir for skummelt ← For mesteparten kan du unngå slåssing om du sniker deg litt rundt, eller snakker deg til riktige løsninger, og du har som oftest veldig god tid på løsing av oppgaver. Du kan dø ja, men spillet autosaver ganske ofte på steder der den vet at dette kan skje, så du har lite du kan bekymre deg for. <3
Dolly_WoW Skrevet 6. mai 2006 #22 Skrevet 6. mai 2006 det er mer action-spill enn adventure. Det er dumt. Det var adventure-delen jeg likte så veldig godt på det forrige spillet. Dumt det er så få som satser på sånne spill nå lengre.
Tsjopp Skrevet 9. mai 2006 #23 Skrevet 9. mai 2006 det er mer action-spill enn adventure. Det er dumt. Det var adventure-delen jeg likte så veldig godt på det forrige spillet. Dumt det er så få som satser på sånne spill nå lengre. ← Prøv Syberia 1 og 2 om du liker adventure-spill. Har ei søster som er gal etter denne typen spill.
Catlin Skrevet 11. mai 2006 #25 Skrevet 11. mai 2006 Har gledet meg leeeenge til at spillet skulle komme. Kjøpte spillet også fungerte det ikke. Jeg har feil skjermkort på laptopen. Og det lar seg heller ikke bytte.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 11. mai 2006 #26 Skrevet 11. mai 2006 Jeg begynte å spille i går Digger det! Var ikke så ille å styre etterhvert heller.. Var sinnsykt knotete i starten, men ble vant til det.
Linn3c Skrevet 4. juni 2006 #27 Skrevet 4. juni 2006 Hmm.. Står litt fast, eg... Nokon som kan hjelpe? Inne på hotellet; må eg slåss meg forbi mannen, eller er det noko eg kan gjera for å unngå det? Er så elendig til å slåss..
Gjest King James Skrevet 4. juni 2006 #28 Skrevet 4. juni 2006 synes det virker bra jeg. Holder på og spille det. Men har store problemer med ut hvordan jeg skal komme meg videre et sted. Men jeg antar jeg greier det en gang.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 4. juni 2006 #29 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har spillt det ferdig Tydelig at det kommer en treer en gang hvertfall Får håpe det ikke blir 6 år til eller hva det var sånn som sist. Linn3c: Jeg sloss gjennom den scenen, så jeg vet ikke hva annet du skal gjøre. Men du skal hvertfall gjennom et vindu og komme deg opp en etasje, så du kan jo prøve å unngå han.
Linn3c Skrevet 9. juni 2006 #30 Skrevet 9. juni 2006 Berre for å ha sagt det, så sloss eg forbi mannen og kom meg opp. Takk for hjelpa. Spelet er kjempegøy! :-D
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #31 Skrevet 9. juni 2006 Gleder meg til å bli ferdig med studiene, og hive løs på spillet Hvordan funker Magnets musikk i spillet forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå