Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Noen som har testet dette ennå eller? Venter spent på at det skal komme i posten
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Ja, det leste jeg på Gamer.no.. Får prøve å unngå det Hehe.. Gleder meg sånn! Har gledet meg helt siden jeg hørte om det for første gang for 2 1/2 år siden eller noe sånt. Hehe.
Hilde Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har ventet helt siden jeg ble ferdig med den lengste reisen! Må prøve å få spilt litt mer i kveld..
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Hehe.. Jeg og.. Og det er leeeeeenge siden (99 var det vel? ).
Dolly_WoW Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 helt forferdelig måte å gå/styre på! Nesten så jeg ikke gidder spille det. Virker som det er laget for å passe bedre på psp enn for pc. veldig skuffa
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. mai 2006 #7 Skrevet 2. mai 2006 Æsj, sånt hater jeg.. Men har lest at det skal være enklere hvis man har en håndkontroll til pc'en? Må nesten skaffe meg det da, for jeg kommer vel til å bli helt hekta på spillet, med tanke på hvor hekta jeg var på DLR.. *Håpe at nerden av en sambo har en håndkontroll et sted*
Dolly_WoW Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 ja, det ville nok gjøre spillet mye bedre... Og det er mulig å unngå mye slossing, men noe er nødvendig. Kan lønne seg å øve seg litt ekstra på starten av spillet
Hilde Skrevet 2. mai 2006 #9 Skrevet 2. mai 2006 Ja, jeg bruker gamepad, og styringen er faktisk rimelig surrete uten..
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. mai 2006 #10 Skrevet 2. mai 2006 Da skal jeg kjøpe det Snakka med sambo akkurat og han fant en som visstnok var veldig bra og bare kosta 83 kr
jordbær Skrevet 3. mai 2006 #11 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Hvordan "styrer" man da? Har vært borti det meste.. museklikk/dra og slipp for å endre vinkel på syn, piltaster... Finnes det mange alternativer? Og det må da gå an og endre slikt! Endret 3. mai 2006 av jordbær
Dolly_WoW Skrevet 3. mai 2006 #12 Skrevet 3. mai 2006 styrer med piltastene eller w,a,s,d, og så styrer man kamera med musa, men jeg blir svimmel... Og når man sloss må man ha en ekstra hånd, eller blir det vanskelig Det ER mulig for å stille inn noe på styringen, men jeg har fremdeles ikke klart å finne en måte jeg er fornøyd med. Også er jeg kanskje blirr så vant til wow at alle andre styremåter blir rare:P
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. mai 2006 #13 Skrevet 3. mai 2006 Også er jeg kanskje blirr så vant til wow at alle andre styremåter blir rare:P ← Hehe.. Samme her
jordbær Skrevet 3. mai 2006 #14 Skrevet 3. mai 2006 Ja.. Farlig det der. Hadde problemer med wow i starten, fordi jeg var vant med andre taster for andre spill
blå Skrevet 4. mai 2006 #15 Skrevet 4. mai 2006 Jeg begynt i går, og det virker utrolig kult. Men jeg blir også helt forvirra av den styringa. *MissA* har du en link til den greia som du skal kjøpe for å styre med. Har aldri hatt noe sånt jeg, men jeg må kanskje det. blir jo helt gal av dette. Har også øvd og øvd på å sloss, jeg hater sånne slåssespill og er redd for å havne i slåsskamp, derfor ønsker jeg å være forberedt. Noen tips til slåssing for å få det til litt kjapt? Hater hele slåss greia, syns de kunne holde seg for gode til å dra med det.
Hilde Skrevet 4. mai 2006 #16 Skrevet 4. mai 2006 Jeg bare trykker vilt, og har da drept et par folk.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 4. mai 2006 #17 Skrevet 4. mai 2006 *MissA* har du en link til den greia som du skal kjøpe for å styre med. ← Sambo sa at han ville kjøpt denne. Siden han har peil på sånne ting så regner jeg med at den ikke er så verst
Gjest blåuinnlogget Skrevet 4. mai 2006 #18 Skrevet 4. mai 2006 Takk takk. tror jeg får få tak i en sånn en ja. var jo ikke så dyr heller.
blå Skrevet 5. mai 2006 #19 Skrevet 5. mai 2006 Men til dere som har spilt spillet, eller er litt ute i det. KAN MAN DØ??? er det sånn at man må lagre hele tiden og om man ikke klarer oppgavene så må man tilbake til et lagret spill?? Og er det mange oppgaver hvor man må forte seg alt man makter for ikke å havne i trøbbel.?? Det som er deilig med å spille adventure er jo å tusle rundt å løse oppgaver i ro og mak, og nå begynte jeg å bli litt stressa på om det ikke var sånn lenger.. p.s. jeg blir litt redd jeg om det blir for skummelt
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #20 Skrevet 5. mai 2006 Om dere holder dere vekk fra musa når dere spiller, blir dere langt fra forvirret. Slet litt selv med de helt forvrengte y/x axisene, fant heller ut at det var lettere og styre med bare tastaturet. Kan stort sett gjøre alt derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå