annjoha Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 i går var det kun 2 mnd til den store dagen, og i den siste tiden har jeg sovet veldig dårlig. Drømmer en hel masse tull om hva som kan gå galt på selve dagen. Den første drømmen handlet om at jeg var engstelig for hvilken brudebukett brudgommen ville finne. Jeg drømte at jeg fikk en bukett med lilla tulipaner av tre! det førte til at jeg bestillte buketten min selv, (noe brudgommen var veldig gla for) Neste drøm kom etter at vi hadde bestemt oss for å ha to musikalske innslag i kirken utenom salmer. da drømte jeg at kirken var stappfull, men at folk ble så irritert over de musikalske innslagene, de mente det gjorde vielsen så lang at de gikk! I natt kom den foreløpige siste drømmen, denne gangen var det håret mitt som var tema. Vi skal ha brylluppet 150 mil unna der vi bor. Jeg drømte at vi ikke kom fram før 1 time før vielsen. det førte til at jeg ikke rakk å farge håret og hadde masse ettervekst... frisøren hadde bare en time til å sette opp håret, noe som førte til at det ikke ble helt bra. plutselig hørte vi kirkeklokkene ringe, men jeg var jo ikke ferdi hos frisøren... Gjestene i kirka lurte jo selvfølgelig på hvor bruden ble av... til alt overmål kom ikke sjåføren som skulle kjøre meg til kirka. så våknet jeg. Blir jo litt sliten av disse drømmene, men det er vel et tegn på at man bruker mye tid og energi på planleggingen. Må jo bare le av hele greia har ingen tro på at jeg er sanndrømt om akkurat dette i vertfall hadde vært morsomt å høre om noen av dere hadde rare bryllupsdrømmer
Gjest Fruktkake Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Tror slike drømmer dessverre er ganske vanlig! Jeg begynte å ha mareritt allerede i høst. Første drømmen var at jeg giftet meg i en fillete sommerkjole bare med et hårstrikk i håret. Jeg stelte meg selv på toalettet utenfor kirken! Jeg drømte også en natt at jeg glemte hele greia. Jeg satt på pc-en og så på klokka, og da var klokka fire. Vielsen skulle vært klokka to. Forrige drøm var før helga. Da drømte jeg at kjolen revna, og at jeg så helt forferdelig ut på håret og at jeg var sminka som en klovn.. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å få nok søvn siste måneden før bryllupet!
Tyren Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Kjenner meg så igjen og tror det er veldig vanlig. Jeg drømte noe veldig om alt som kunne gå galt under spesielt vielsen og før den, at jeg trodde jeg holdt på å tørne.... Den værste drømmen var når jeg drømte at jeg datt så lang jeg var i kirka, og satt med kjolen rundt livet og ingen truse under, rett i fleisen på presten og svigermor..... Med buketten høyt over hodet... I det siste, så var jeg vel veldig redd for akkurat det, siden jeg ikke skulle ha/hadde truse på meg.... Men det var mye rare drømmer før bryllupet ja. Kan ikke noe annet enn å le av dem nå. Til og med mannen hadde mange rare drømmer :-D
Kara W Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Ikke et eget bryllupsmareritt, men om kjolen. Jeg har sydd brudekjole til noen jeg kjenner, og igår kveld ble den ferdig. I natt drømte jeg at jeg var en slags dektektiv. En veninne av meg (ikke hun som skal gifte seg) var blitt kidnappet av kanibaler i afrika, så måtte jeg ned og redde henne. Av en eller annen grunn var dte viktig å ha med meg hunden min og brudekjolen. Da var det greit at flyet ikke gikk før om tre dager, så jeg kunne ordne papirer til hunden. Da jeg kom ned dit fikk jeg reddet veninnen min, og så tok vi på henne brudekjolen, for hun syntes den var så fin, og var misunnelig. Og så var det vill flukt gjennom jungelen, men slep og det hele. Jeg sa til henne at hun måtte være litt forsiktig med kjolen, for den skulle brukes om to uker, men virket ikke så veldig bekymret ellers. Hadde også en pre-forlovelses drøm. Jeg drømte at en felles venn av meg prøvde å få kjæresten min til å fri, siden han viste at jeg ville det. Han ordnet romantisk middag til oss på restaurant, og inviterte beggem utan at den andre viste om det, og så forsvant han. Jeg fikk frieriet mitt, og så organiserte vennen vår bryllupet. Det var på toppenn av et høyt hus, med veldig fin utsikt (midt på natten, da, så alt man så var lysene). Et kjempe stort rom, med bare meg og vennen vår i. Kjæresten min dukket ikke opp, så da tok vennen vår plassen hans, for at jeg ikke skulle bli lei meg, han viste jo hvor gjerne jeg ville bli gift. Han er en utrolig hyggelig fyr, men noe av det minst sexy jeg kan tenke meg. Ville absolutt ikke gifte meg emd han, men det var jo uhøffelig å si nei Regner med at det blir mange flere drømmer etterhvert som tiden nermer seg.
Gjest Fruktkake Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 I natt drømte jeg at halvparten av gjestene ikke gadd å spise middagen, og at Ø ikke ville sitte ved siden av meg
BIRE Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 Huff da.. Her var det morsome drømmer håper ikke jeg får slike drømmer like føre..Det er en stund til jeg skal gifte meg, 1år til..Jeg har sett litt på disse programende på tv ,bryllupsfeber og slikt.. Da får jeg en merkelig klump i magen og litt nerver he he ..Jeg gleder meg jo kjempe masse til denne dagen så det er vel ikke rart at det kommer mye rare drømmer..he he Bire
Rennic Skrevet 4. mai 2006 #7 Skrevet 4. mai 2006 Jeg har hatt 2 mareritt om bryllupet mitt(som jeg husker) Den ene var 6 mnd før. Det var da jeg satt igang med endel planlegging. Jeg drømte at alt som kunne gå galt gikk galt. *kjolen var en rufsete halvgammal stygg sak, måtte sykle til kirken med sønnen min i baksete i styrtregn* Vi skal ikke gifte oss i kirken, men ute derfor redd for regn. Den andre hadde jeg nå nylig. da drømte jeg at *jeg glemte hele frisørtimen og hun som skal være forloveren min. Når jeg kom til stede hvor vielsen skulle være så var vigsleren syk, og stefaren min lå dritings i en krok * Det som er så ekkelt er at de virker så ekte. Men ble utrolig letta når jeg våkna ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå