Gjest Hjelp Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Hey, har prøvd å søke på kvinneguiden men fant ikke noe lignende. Jeg har nettopp fylt 18 år og har et visa-kort. Nå har jeg bestilt noe på lookfantastic, men den betalingsdelen funker ikke. Jeg har nok penger på konto. Men hva i allverden betyr ; Credit card number? Er det kontonr eller er det det som er foran på kortet? Credit card Security Code? Er det det som det er sølvskrift på? Uff blir ikke klok på dette kortet. Hadde vært kjempesnilt om jeg kunne få hjelp for jeg skjønner ingenting
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Hey, har prøvd å søke på kvinneguiden men fant ikke noe lignende. Jeg har nettopp fylt 18 år og har et visa-kort. Nå har jeg bestilt noe på lookfantastic, men den betalingsdelen funker ikke. Jeg har nok penger på konto. Men hva i allverden betyr ; Credit card number? Er det kontonr eller er det det som er foran på kortet? Credit card Security Code? Er det det som det er sølvskrift på? Uff blir ikke klok på dette kortet. Hadde vært kjempesnilt om jeg kunne få hjelp for jeg skjønner ingenting ← Det første er hele nr på kortet, det andre er det firesiffertallet som står for seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå