Sheba Skrevet 9. mai 2006 #61 Skrevet 9. mai 2006 Vel. selv om vi ikke har barn elsker jeg 17. mai, det er et av årets absolutte høydepunkter! Starter dagen (om enn litt skjelven etter fotballkamp og festligheter kvelden i forveien) med tidlig frokost inneholdende god mat og øl med gode venner, etter det går vi i toget fra vår bydel og ned til sentrum, hvor skolene i vårt område føyer seg sammen med hovedtoget i Oslo. Der blir vi voksne kastet ut av hele toget.. Så fyker vi på t-banen hjem igjen, og fortsetter dagen med stor feiring på vår lokale pub, masse pent kledde mennesker, alle gutta i dress - og dagens høydare - konsert med korpset vårt kl 16! Alltid utrolig koselig, selv om det er stinn brakke ute i bakgården. Så tilbringer vi resten av dagen og kvelden på selvsamme pub i gode venners lag (og med svigers faktisk, som også synes dette er veldig koselig). Blir en del øl på 17. mai, men siden vi starter dagen så tidlig er det som regel natta og snork sånn ved 23-tiden om kvelden. Har ikke problemer med å få tiden til å gå selv om vi ikke har småbarn og se etter, sekkeløp på skolen sluttet uansett å være morsomt for 25 år siden..
aline Skrevet 9. mai 2006 #63 Skrevet 9. mai 2006 drar til familie og ser på niesa gå i tog for første gang, gleder meg til det. familie, is og god mat, joda, kan være ålreit med 17.mai om jeg holder meg frisk igjennom hele dagen.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #65 Skrevet 10. mai 2006 Jeg skal drekka fra morra til kveld PS! Ikke russ, mulig rus, men ikke russ
Anglofil Skrevet 14. mai 2006 #66 Skrevet 14. mai 2006 Drar til byen og ser på barnetoget og spiser 17. mailunsj med mamma og bestefar etterpå. Har noen ganger dratt til Tusenfryd etterpå, ellers så bare spiser vi en bedre middag hjemme. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå