Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2006 #41 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jeg er ikke noe glad i 17. mai, så jeg holder meg nok inne på formiddagen. Tar nok å tusler ut en tur her i bydelen, for å spise en is eller grille litt med venner på ettermiddagen hvis været er bra. Holder meg lagt unna sentrum og tog I år burde jeg lese til eksamen også... Endret 4. mai 2006 av Caro
Trampe Skrevet 4. mai 2006 #42 Skrevet 4. mai 2006 Som oftest jobber jeg. I år skal jeg lese til eksamen. Jeg gjør vanligvis ingenting spesielt 17. mai, kanskje vi rusler oss en tur og kikker på folk og spiser is, men det gjør vi 18. mai også om det er en fridag fra jobben...
Mandel Skrevet 4. mai 2006 #43 Skrevet 4. mai 2006 Overraskende nok spiller jeg i korps hele dagen...
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #44 Skrevet 4. mai 2006 Tek på grilldressen og grillar litt i heimen. Elles vert det mykje TV og mykje mat og brus. Godt med ein fridag! ←
Gjest 1111 Skrevet 4. mai 2006 #45 Skrevet 4. mai 2006 Står ikke opp så veldig tidlig, men står opp tidlig nok til at jeg får se min lillesøster i toget. Hun er i korpset så da er det fint å få se henne spille. Deretter blir det gjerne å dra inn til byen for å se litt på livet, men ikke noe spesielt mer enn det. Og en eller annen god middag senere på kvelden.
Gjest -eline- Skrevet 4. mai 2006 #46 Skrevet 4. mai 2006 Har bodd i UK de siste årene og har derfor ikke fått feiret ordentlig. Uheldigvis så har det vært under en uke til innlevering hvert år slik at en tur til London for å feire med andre nordmenn har også vært uaktuelt. Blir nok slik i år og, er været fint så kanskje jeg spanderer på meg noe ekstra god grillmat... Da jeg bodde i Trondheim brukte jeg å stå opp tidlig nok til å stå på verandaen og se barnetoget gå forbi huset, før det var å spise frokost og trekke på seg bunad og gå til byen for å treffe venner. Tusle rundt der og se på tog, spise softis, slappe av i Stiftsgårdsparken, før det var grilling og kakespising hos mine foreldre. Var været bra på kvelden så var det ølling og kos hos venner. *savne*
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #47 Skrevet 4. mai 2006 En fridag hvor jeg ikke skal inn til Oslo sentrum. Kanskje en øl på puben og en middag med par venninner. Jeg feirer ikke 17. mai etter at jeg ble voksen, så jeg ser ikke meningen med å gå i bunad og pynte seg med flagg...
Gjest Varg-Menja Skrevet 4. mai 2006 #48 Skrevet 4. mai 2006 Da vi bodde i Oslo pleide vi å stikke på Cuba og grille med venner, og være på konsertene der. Her vi bor nå er det bare en ekstra fridag, som vi tilbringer hjemme.
Gjest syttende maj Skrevet 5. mai 2006 #50 Skrevet 5. mai 2006 Jeg skal grille sammens med familien og sette ny rekord i is-spising! Klarte 20 stk i fjor, håper jeg klarer å slå den
Mossa Skrevet 5. mai 2006 #51 Skrevet 5. mai 2006 Kanskje en snartur til byen for å treffe på kjentfolk og en tur på cafe. Senere spiser vi middag med familien. Men feiring, flagg, bunad, ballonger og sekkeløp er ikke noe for oss!
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #52 Skrevet 5. mai 2006 Først varmer jeg opp kvelden før med 1sixpack hansa og bestille to bra damer. Så skal jeg stå opp tidlig dagen etter og lage svidd gummi i alle svingene rundt øyern. Etterpå tar jeg med meg nye super-soakern min og spyler drittungene i stygge drakter klissvåte, bonuspoeng for pappagutter og blåruss. Når kvelden kommer skal jeg lage kvalm og sloss litt utafor dattera til hagen. Håper det blir gøy for det er jævlig lenge siden jeg hadde det gøy den 17.Mai!!!
Gjest gjest 0 Skrevet 5. mai 2006 #53 Skrevet 5. mai 2006 Vi pleier å ta en tur ned til byen, hilser på kongen, og ser på russetoget før vi og griller med venner eller familie. I år derimot vet jeg ikke helt hva det blir til enda...
Gjest Miloine Skrevet 6. mai 2006 #55 Skrevet 6. mai 2006 I år skal vi ta en tur til byen å se på livet, så drar vi opp til eldste søstren min på lunch. Vet ikke helt hva det blir til på kvelden enda! Sønnen min er 15 år nå, så han skal ikke være sammen med oss denne gangen nei! Syns det er deilig å slippe alt stresset med barnetog osv...
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2006 #56 Skrevet 6. mai 2006 17. mai er som en hvilken som helst fridag. Jeg gjør ingen ting.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #57 Skrevet 7. mai 2006 Først varmer jeg opp kvelden før med 1sixpack hansa og bestille to bra damer. Så skal jeg stå opp tidlig dagen etter og lage svidd gummi i alle svingene rundt øyern. Etterpå tar jeg med meg nye super-soakern min og spyler drittungene i stygge drakter klissvåte, bonuspoeng for pappagutter og blåruss. Når kvelden kommer skal jeg lage kvalm og sloss litt utafor dattera til hagen. Håper det blir gøy for det er jævlig lenge siden jeg hadde det gøy den 17.Mai!!! ← Tja, verden må ha plass til de vulgære og harry også.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #58 Skrevet 7. mai 2006 Jeg er over 30, single og vil på 17. mai, sammen med andre single, lage et selskap med gourmetmat, hjemmelaget, og en god del bra rødvin til. Der vil vi ha på dempet musikk i bakgrunnen, prate og kose oss. Vi kommer ikke til å ha verken flagg eller bunader i nærheten, det ville ha ødelagt den gode stemningen.
Caramba Skrevet 8. mai 2006 #59 Skrevet 8. mai 2006 Jeg tar på buaden og drar på 17. mai-frokost med venner. Vi spiser god mat og drikker champagne. Så drar vi alle ned til byen (Oslo) i 12-tiden og finner en hyggelig utecafe for å ta en øl eller fire. Til slutt er det middag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå