Dameguden Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 hva er deres favorittrappere da? min er akon og mange flere
Ellisiv Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Eminem Av de norske liker jeg stemmen til OnklP best.. liker også Tungtvann!
Latee Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Goodie Mob, Mos Def.. Det er vel favorittene nå.. Er egentlig villig til å høre på (nesten!) de fleste så lenge det ikke er altfor kommersielt og de har gode tekster
fuerza Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Ingen over, ingen ved siden: Eminem. Ellers; tupac, timbuktu, nelly, p.diddy Jeg er litt mainstream merker jeg...
Gjest Skya Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Eminem og Paperboys er det eneste jeg hører som ligner på rap.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Jeg hører endel på hip hop, men velger å nevne kun en; Cast. Man kan mene mye og mangt om han som person, men han er helt sinnsykt rå (sjekk ut "Kommet for å bli", spor to på albumet hans, fra ca 50 sekunder ut i sangen; det går FORT for seg). Han stikker til Liberia nå, synd, for han er veldig dyktig i det han gjør. Eminem er noe av det verste jeg hører
Gjest Shadowlyn Skrevet 2. mai 2006 #7 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Outkast, Busta Rhymes og Lil Kim. Endret 2. mai 2006 av Pudding skin single
Catzy Skrevet 2. mai 2006 #10 Skrevet 2. mai 2006 Eminem! Og Beastie Boys. Og Pen Jakke, selv om de sikkert ikke driver med musikk lenger. Pinlig, har bare listet opp hvite folk. Men synes at folk som Nelly og 50 Cent er håpløse, men de liksom bare breier seg utover rap-bildet, så jeg klarer ikke å sette navn på de bra gutta. Catzy
Gjest 2324 Skrevet 2. mai 2006 #11 Skrevet 2. mai 2006 Kanye West, 2pac, Snoop Dogg og Dr.Dre. Det gamle av Eminem er bra, men ikke Slim Shady sangene.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #13 Skrevet 2. mai 2006 Eminem, Snoop Dog og Xzibit. ← Xzibit er et rasshøl som bare er ute etter penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå