Gå til innhold

Grensen ved overgrep?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lizzie, politiet står i sin fulle rett til å anmelde saken dersom jeg kontakter dem og da er det akkurat det samme som om jeg skulle anmeldt det.

Når jeg sier at jeg ikke vil anmelde, så mener jeg det. Det vil medføre trusler og saken vil garantert bli henlagt pga. bevisets stilling.

Jeg er skadet nok nå, til å makte å gå igjennom forhør og latterliggjøring og trusler.

Saken vil bli henlagt pga. bevisets stilling. Det er allerede avklart utifra andre overgrepsaker, og når jeg ikke huske noe og var beruset... Hvilken dommer vil tro på meg?

Ok, jeg var ikke klar over det. Jeg vet at det i tilfeller ikke er slik, men detaljene vet jeg ikke. Poenget mitt er vel heller ikke at det må være politiet. Jeg tenkte bare at det kunne være lurt å samle beviser og å få snakket ordentlig med noen om dette for det virker jo vitterlig ganske traumatisk.

Jeg ønsker deg all lykke til med bearbeidelsen av dette du har opplevd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blackout
Skrevet

Jeg skrev at jeg våknet til meg selv med at jeg lå med han og at sexen var god. Jeg fortalte historien slik den opplevdes fra begynnelse til slutt...

Takk for linkene, men jeg vet jo ikke om jeg ble voldtatt...

Han sa selv at han har kjæreste i går. Han har møtt meg mens han gikk tur med en dame og han fortalte at det var henne. Jeg spurte han ikke ut om hans damebekjentskaper. Han fortalte det selv.

Jeg sa at han er pen, så det er ikke så rart om han har en kjæreste. Det var bare noe jeg konkluderte med. Det kan jo hende det er en han har litt respekt for som han har møtt gjennom venner eller familien og som ikke har fått noe i drinken f.eks.

Min alder har ingen betydning, synes jeg.

Jeg er fullstendig klar over at jeg kan ha fått blackout av det jeg drakk, men jeg pleier ikke få det selv om jeg har hatt ONS før. Og jeg pleier ikke være så løssluppen at jeg lar meg barberes mens andre ser på og hvorfor alle blåmerkene nedover lårene og på den ene hånda?

Hun som fortalte meg om ryktene som går om piller i drinken, hadde selv opplevd det, men hun gikk da han ville at hennes venninne skulle gå derfra. Venninnen er eldre og ikke så pen som hun andre, og da ringte det en varselklokke hos henne, for hvorfor skulle venninnen gå og ikke hun...

Derfor gikk hun sammen med venninnen sin. Etter bare to drinker, sjanglet hun som om hun hadde drukket langt mer og venninnen måtte følge henne hjem. Da hun kom hjem, sovnet hun straks.

Det er ikke løse rykter, og jeg kjenner henne godt. Hun tåler mer enn to drinker.

Jeg glemte å spørre han om jeg hadde sex med han som etter hva han sa, barberte meg, men jeg kan ringe etterpå og spørre, hvis jeg tør og makter mer... men det tviler jeg på...

Jeg tror han ville fortalt meg om jeg hadde hatt sex med andre enn han, men jeg er usikker siden alt virker helt fjernt.

Jeg skal ringe han som også var tilstede på festen og spørre han først, men jeg har ikke så veldig lyst. Jeg synes det er pinlig, men det er enda verre å gjemme seg vekk og ikke spørre de som var der hva de mener som egentlig skjedde.

Det høres ut som en idiotisk forklaring at han som barberte meg og lagde alle blåmerkene, er en de aldri har møtt før og ikke kjenner, men jeg kan ikke si hva som er sant og ikke.

Det er bare så ulogisk at jeg VILLE bli barbert. Jeg har gjort det en gang før, og da følte jeg bare at det stakk og var ubehagelig i flere dager. Da gjorde en kjæreste av meg barberingen og jeg sa: aldri mer. Det er flere år siden og jeg har aldri følt for å bli barbert siden...

Jeg har ikke lyst, men jeg skal ringe han andre som var tilstede og spørre hva som skjedde. Jeg sender en melding først, slik at han er forberedt. Jeg kan ikke være sint på han, for jeg tror aldri han ville hatt sex med en bevisstløs dame, men nå blir jeg ennå mer usikker...

Men for meg nytter det ikke å være sint nå. Jeg er sint på meg selv som dro på nachpielet, og hvis noen har dyttet noe i drinken min. Denne som evt. har lagt noe i drinken min, er han som bor der og som var hos meg i går med alle sine forklaringer.

Jeg vet heller ikke hva jeg skal si til krisesentret, siden jeg ikke vet hva som skjedde.

Hva pleies å legges i en drink slik at man blir helt slått ut?

Gjest Gjest_Gamle gode 10na_*
Skrevet

Det jeg ikke forstår er HVORFOR jenter oppsøker steder hvor man VET at slike ting KAN skje?

Jeg har selv en datter som er blitt voldtatt, hun var beruset, og viste hvilket miljø hun vanket i. Hun var klar over at flere av disse "mennene" hadde forgrepet seg på jenter tidligere. Likevel - hun oppsøker miljøet, og ender opp som et voldtektsoffer. Jeg forstår det ikke, og det gjør meg sint på en måte at unge jenter spiller russisk rullett med sin egen helse og sitt eget liv.

Men, uansett - jeg vil på det sterkeste anbefale deg å ta kontakt med DIXI. Både jeg og min datter har vært i samtaler hos dem, og det har vært til stor hjelp for oss begge.

Gjest Blackout
Skrevet

Takk for støtten. En barndomsvenn av meg vil ha meg vekk fra dette gærne miljøet. Nabolaget er drøyt....

Jeg kan ikke fortelle fakta uten å røpe og om jeg røper blir jeg plassert i svart sekk, sannsynligvis partert.

Han har fridd til meg, og vil ... men jeg er usikker. Jeg vet at jeg elsker han som en venn, og han har lovet å ikke være helt kanina.

Etter dette vil jeg være i fred. Men jeg vet jeg vil krangle med min ektemann, men vi er like forferdelige begge to. Det eneste han krever av meg, er at jeg ikke tar mer amf, men jeg har ikke tatt amf på tre år, så... men han vet at jeg vil bli fristet av andrek...

Jeg faller for fristelsen å gifte meg med en barndomsvenn, som jeg er flink til å krangle med. Han fridde. Skal jeg si ja?

Jeg har ingenting å miste, da har jeg to hjem.

Jeg prøvde å ringe han andre som var på festen. Han svarer ikke. Jeg bryr meg ikke, men jeg skal ringe hjelpetlf. dere ga meg råd om.

Skrevet

Tråden stenges nå.

Jeg anbefaler også å ta kontakt med krisesenter eller ringe en av hjelpetelefonene som det er lagt inn link til.

Lykke til, trådstarter.

Trille (mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...