Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2002 #1 Del Skrevet 2. desember 2002 Hei Jeg er en gutt pa 24 som er sammen med ei like gammel jente. Vi har et bra seksualliv, men jeg klarer ikke gi henne noen orgasme, noe som plager meg. Hun har "netopp våknet" seksuelt og har aldri onanert. Hun ønsker og begynne, men synes det er vanskelig alene. Vi bor et stykke fra verandre så det er ikke altid jeg kan hjelpe til. Er det noen som kan gi oss noen "tips" om hvordan hun kan komme i gang? Ev. noen gode tips til meg? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2002 #2 Del Skrevet 2. desember 2002 Lån eller kjøp boka SEX - Jatakk! av Gro Isachsen... Den kan leses sammen eller hver for dere og et flott hjelpemiddel for dama di som nettopp har begynt å oppdage en fantastisk verden... Lykke Til!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
[virtual] Skrevet 2. desember 2002 #3 Del Skrevet 2. desember 2002 Heisann! Jeg ville anbefalt en vibrator Men i begynnelsen er det viktig å bli kjent med kroppen sin, så da er det best å onanere uten hjelpemiddel. Det er på denne måten hun finner ut hvordan hun liker å bli tatt på og hvordan få en orgasme... Du skal ikke være så veldig lei deg for at du ikke får gitt henne noen orgasme. Jeg selv fikk ingen orgasme sammen med kjæresten min før det hadde gått noen månder. Dette fordi jeg ikke var trygg på meg selv og ikke klarte å slappe skikkelig av. Jeg hadde onanert lenge før jeg traff typen min, så det er ikke bare med det om du har onanert eller ikke som skal til for å få en orgasme sammen med typen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2002 #4 Del Skrevet 2. desember 2002 Hun får det spennede ja.. :D Men tror nok det kan være greit å prøve seg litt frem før hjelpemidler ja.. De fleste kvinner onanerer ved å stimulere klitoris- området. Jeg selv bruker å legge meg i senga , slappe av og kjenne på meg selv. Bruker gjerne sirkel bevegelser, hun finner rytmen selv.. og så kan det være deilig å stryke seg over lår, bryst, rompa osv.. ikke vær så opptatt av orgasmen. Kjenn heller etter, og finn ut hva som er deiligst! Ikke bli stressa du heller, og ikke regn med at hun får orgasme ved samleie.. Det kan hun sikkert gjøre, men mange kvinner (meg også) får aldri orgasme bare ved samleie. Må litt stimulering tl lenger fremme.. Og så kan det jo være godt å bli slikket for henne da, hvis hun (og du) har lyst. Uansett, det blir bare bedre og bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2002 #5 Del Skrevet 2. desember 2002 Kjøp et Cupido til henne. La henne få masse tid alene til å utforske seg selv. Hun må bare føle seg frem og husk alt er lov. Ingenting er flaut. Hilsen en dreven kvinnelig onanerer. PS! I dag brukte jeg dusjstrålen! Det tok meg ett minutt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå