svartku89 Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 (endret) ...originalt? ja, du har sikkert vært borti en slik situasjon før. om du ikke har vært involvert så har du jaffal hørt om det! jeg er en jente på 16år, har en veldig god venn på 19 som bor ganske langt unna. men vi pleier å møtes og ha sex,ikke BARE for sex men fordi vi liker hverandres selskap. vi har kjent hverandre i tre år, møttes på nett, faktisk. mamma vet alt om han og hun vet også om att jeg har hatt sex med han. for nå fire dager siden var han hos meg på besøk, jeg hadde faktisk betalt flyreisa hans hit fordi vi begge ville møtes, og i stedet for att jeg skulle bruke de samme pengene på å komme dit (han bor veldig trangt og faren hans er ganske streng) så fikk han bilettene. problemet er att jeg elsker han mer og mer for hver gang jeg møter han! nå tenker sikkert flere av dere att; åh nei, hun er bare 16 hun vet ikke hva det vil si å elske noen! åh JO kan jeg svare da, jeg har møtt mange gutter som har rørt ved ømme flammer i meg og jeg har sagt to-tre ganger att jeg elsker dem.. men det har aldri stemt.. det vet jeg nå når jeg sier for meg selv att jeg elsker denne karen! jeg føler i hver nerve, hver muskel, hver PORE på kroppen att jeg elsker han, og virkelig MENER det! for til tross for min alder så har jeg en voksen persons følelser. men tilbake til saken: jeg setter han høyere for hver gang vi møtes, og i dag (faktisk) fortalte jeg han hva jeg følte og fikk som svar: jeg elsker ikke deg, kommer ikke til å elske deg! nå var det litt usammenhengende... tatt midt fra en samtale, så det høre kanskje litt skarpt ut, og min første reaksjon var kvalme og ekstrem sorg... så ble jeg hard og ganske så svimmel, ville ikke tenke meg til hva ordene innebar. så forsøkte jeg å tenke att det kan jo ikke han vite!! følelsene kan jo forandre seg etterhvert!! og nå tenker jeg som så att.. jaja, jeg elsker han, han elsker ikke meg, men han tilbyr meg fortsatt ett vennskap!! han tilbyr meg mer enn jeg fortjener! han ønsker fortsatt att vi møtes og har sex, jeg ser ikke på det som utnytting i det hele tatt. det viktigste for meg er vennskapet jeg fikk beholde. og siden jeg er en veldig.. tja, kan vi kalle det erotisk skapning? så har jeg gjærne sex.. men åh, som det verker etter å få holde han inntil meg å si att jeg elsker han!! være alt for han, se kjærligheten lyse mot meg fra hans øyne ETC.... *sukkeh* tror dere han kan forandre følelsene? tror dere han ER forelsket men ikke vil pga avstanden? jeg har så vanskelig for å tolke hans tanker! og jeg skulle bare ønske jeg kunne være mer åpen og spørre han rett ut om det.. men jeg klarer ikke, er for feig! men tanken er jo den; han kommer til MEG, til min familie, blir i ei uke, gjør ting sammen med meg, møter venna mine, spøker med lillebroren min, snakker mye med mamma og er en gullklump mot mine besteforeldre... Ville han gjort alt dette bare for sex? bare fordi han vet han kan få meg? med tanke på att han er en utrolig tiltrekkende gutt; ikke bare for meg, omtrent alle venna mine er enige der - så kunne han fått omtrent HVEM SOM HELST på hjem-plassen sin!! han slo faktisk opp med dama si før jul... etter att jeg og han hadde blitt enige om att han skulle komme på besøk i romjula... han sa han var glad i henne og sånt, men att han ikke hadde "råd" til å ha en 16 åring å kjøre på.. for han måtte hente henne for å møte henne.. og han er jo 19 og har ingen fast jobb, så skjønner det jo egentlig.. også sa han att hun var litt barnslig for han.. eller han kalte det "fjortiss" da men.. og før jul sa han til og med (mens han hadde dame) att han hadde drømt om meg.. att jeg og han hadde sex og sånt.. og for å ha det sagt så vat jeg forelska i han allerede før han hadde fått seg dame... jeg har møtt det som nå er eksen hans, mens de var sammen, og det var en smertefull opplevelse! greit, ble ett langt fåredrag.. faen så godt det var å få øst ut litt.. kanskje litt uryddig dette her, men er i hvert fall rett fra hjertet.. eh.. -Frustrert liten frue- Endret 2. mai 2006 av svartku89
Gjest Lourdes.. Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 ...kjærlighet er mer enn forelskelse... hehe. Du høres veldig forelsket ut. Deilig følelse. Nyt den. .....hadde du noe spørsmål egentlig?...... Lykke til!
Gjest splæsj Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Det er ikke umulig. Da jeg forelsket meg i min tidligere samboer, var ikke følelsene gjensidige. Men jeg hadde bestemt meg for at han skulle jeg ha, og et år senere ble han min. Vi var sammen i fire år. Men se det fra hans synspunkt. Nå får han jo alt han vil ha: Vennskap, sex, og flybilletter. Om du vil ha fyren, må du revurdere om dette er riktig. Flørt, smil, og ert han litt. Og - slutt å ha sex.
svartku89 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2006 Det er ikke umulig. Da jeg forelsket meg i min tidligere samboer, var ikke følelsene gjensidige. Men jeg hadde bestemt meg for at han skulle jeg ha, og et år senere ble han min. Vi var sammen i fire år. Men se det fra hans synspunkt. Nå får han jo alt han vil ha: Vennskap, sex, og flybilletter. Om du vil ha fyren, må du revurdere om dette er riktig. Flørt, smil, og ert han litt. Og - slutt å ha sex. ← åj åj, IKKE SEX.... der forlanger du en god del av meg! men jeg kan innrømme att jeg gir han en del.. faktisk.. jeg kunne gitt han hva som helst vet ikke om det er ett bra tegn men ja... du traff meg, jeg VIl ha ham og jeg vil ha ham NÅ! jeg er bare elendig på flørting og sånt, er forferdelig usikker på meg selv... det værste er att jeg alt har tenkt på å ville få barn med han!! men der bremser heldigvis intelligensen min meg..... ja og ett par formaninger fra min mor men jeg fatter ikke åssen jeg skal KLARE å slutte å gi han det han "peker" på.. for ja.. jeg er en person som kan gi.. gi til det bare er gress og sandkorn igjen å gi! det er helt ufattelig.. allerede første året jeg kjente han ga jeg han klær og gudene må vite i bursdagsgave og julegave.. når han har vært hos meg så har han fått røyk og Cola, jeg har latt han bestemme alt, han satt ved dataen min når han ville.. men han er så høflig og god, att han alltid tar hensyn og det er ikke slik att han utnytter att han får og får.. men han gjør sitt beste med å gi tilbake, enda jeg vet att han ikke er av dem som elsker å gi.. men samvittighet har han helt åpenbart en god del av.. må si helt ærlig att det forige innlegget mitt her virka ganske forvirra og usaklig.. men SAKEN i det er att jeg vil ha voksene råd om det jeg skrev, ikke bare mamma sitt råd, for jeg og hun tenker ganske likt, er godt med andre tanke-måter og sånt, som en analyse på det jeg sier, og jeg TROR jeg var ganske utførlig om følelsene mine og hvordan ting ligger ann...
Belit Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Du vil ha et forhold, han vil ha uforpliktende sex. Han får det han vil ha, det gjør ikke du. Du blir utnyttet. Trekk deg i tide og spar deg til noen som bryr seg om hele deg.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Ja du blir utnytta. Så snart han finner ei annen jente, som blandt annet er gammel nok til å komme inn på utesteder, så er du historie.
Gjest Capricorn Skrevet 2. mai 2006 #7 Skrevet 2. mai 2006 Skulle ønske jeg kunne si til deg: "Joda, hold ut. Følelsene hans kommer til å endre seg og han kommer til å gjengjelde dine en dag..." jeg tenkte slik... i 5 år. Følelsene hans endret seg, men da var det for sent. Det kostet meg mye mer enn det smakte. Jeg vil anbefale deg å kutte kontakten og prøve å komme deg videre. det kommer til å gjøre forferdelig vondt, men det går over med tid og stunder. Du fortjener en som gjengjelder følelsene dine... en som elsker deg tilbake. Lykke til!
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 Hvorfor blir jenta alltid utnytta? Det er jo så gøy å knulle, atte.
Gjest Capricorn Skrevet 2. mai 2006 #9 Skrevet 2. mai 2006 Hvorfor blir jenta alltid utnytta? Det er jo så gøy å knulle, atte. ← Ikke alltid... av og til er det faktisk omvent.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #10 Skrevet 2. mai 2006 Jeg liker å se på det som en toveisutnytning. Eller kanskje tilogmed BEnyttning! Det høres mye finere ut!
Gjest Capricorn Skrevet 2. mai 2006 #11 Skrevet 2. mai 2006 Ville bare si at av og til er det en mann som får svi. Vi må ikke glemme at de har følelser de også. Der finnes dårlige menn og der finnes dårlige kvinner. Som regel er det den som har følelser innvolvert som får det, uansett kjønn. Her har han ikke mye følelser involvert i allefall... håper det ordner seg for deg svartku89.
Gjest 2324 Skrevet 2. mai 2006 #12 Skrevet 2. mai 2006 Skal jeg være ærlig med deg tror jeg ikke det er sexen du er ute etter. Men det at du håper at hvis du bare fortsetter og ha sex og er søt og grei kommer han til å falle for deg også. Beklager, men det kommer nok ikke til å skje. Så da må du bestemme deg, klarer du å fortsette det forholdet dere har nå uten å miste deg selv, og bli altofr såret, eller er det best å bare ha et normalt vennskap? Det sprøsmålet er det bare du som kan svare på.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #13 Skrevet 2. mai 2006 problemet er att jeg elsker han mer og mer for hver gang jeg møter han! nå tenker sikkert flere av dere att; åh nei, hun er bare 16 hun vet ikke hva det vil si å elske noen! åh JO kan jeg svare da, jeg har møtt mange gutter som har rørt ved ømme flammer i meg og jeg har sagt to-tre ganger att jeg elsker dem.. men det har aldri stemt.. det vet jeg nå når jeg sier for meg selv att jeg elsker denne karen! jeg føler i hver nerve, hver muskel, hver PORE på kroppen att jeg elsker han, og virkelig MENER det! for til tross for min alder så har jeg en voksen persons følelser. ← Fint innlegg, jeg digger det Ha sex og kos deg, men denne karen blir aldri helt din.
svartku89 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #14 Skrevet 2. mai 2006 hehe, jeg hører dere sier det.. og jeg hadde aldri helt villet håpe på att han ville bli min, noen gang i hele mitt liv.. men ja.. det er feil att jeg ikke kan nøye meg med sexen.. kanskje jeg kommer til å bli svært såret en dag; men det blir i så fall ikke hans skyld.. tror jeg... i alle fall så UTNYTTER han meg ikke, for i så fall ville jeg vært mer ufrivillig til å skreve for han.. jeg nyter det og jeg angrer ikke ett sekund under han! men jeg tror dere alle har litt rett her.... men jeg innser att det vil være min skyld hvis jeg blir såret i fremtiden, JEG kunne stoppet det hele. jeg vil aldri være i stand til å stoppe å ha sex med han.. enda mindre glemme han! jada, jeg vet att dere vil jeg skal ta meg tid.. tid leger alle sår.. vel.. jeg har vært forelska i han i tre år nå og jeg vil si att følelsen bare har økt i styrke og modenhet! og i mellomtiden, ja jeg var ikke konstant forelska i han, jeg var tross alt 13 år da jeg begynte å føle saker og ting for han.. en vimsete 13åring vil jeg kalle meg.. i mellomtiden hadde jeg TUSEN muligheter til å ha sex jeg drakk meg shitings og fikk venner på ny skole etter hvert.. også fikk han seg dame.. (da hadde jeg allerede hatt to typer mens jeg var FORELSKA i karen..) og jeg ble KNUUUST gråt så jeg så ut som att jeg hadde fått ett slag i trynet.. hjelp ikke stort dog.. siden hadde jeg ett par flørter også to-tre mnd før han slo opp med dama si (det visste jo ikke jeg DA) så var jeg tilbake i min forelskede tilstand igjen.. like sterkt som for da ett halvt år siden.. helt sjukt å se i dagbøkene mine for den tia.. bytter fra den ene til den adre men ALLTID tilbake til den samme... i alle fall så har jeg etter det vært konstant forelsket og kan i dag si att jeg elsker han.. for slik føler jeg det.. og han er UTROLIG vanskelig og uoppnåelig.. kanskje jeg derfor liker han litt ekstra.. men att jeg har fått pult han skulle jo egentlig roe ned litt av det.. men neida.. jeg blir bare ENDA mer vill etter han.. jeg blir oppgitt over meg selv!! så sjukt oppgitt! greit.. så har vi ett bilde av en forvirret 16-åring med en veldig vimsete og slurvete fortid... er vel meg det tenker jeg...
svartku89 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #15 Skrevet 2. mai 2006 Jeg liker å se på det som en toveisutnytning. Eller kanskje tilogmed BEnyttning! Det høres mye finere ut! ← må nesten si meg enig.. vi BENYTTER hverandre for å få stilt behovene våre.. pluss att vi er gode venner... er LITT redd for att jeg ødela noe ved å si att jeg elsker han.. men jeg klarte ikke holde det for meg selv lengre, og jeg følte liksom att han hadde RETT til å vite.. sånn att han kunne si til meg akkurat hva han selv følte.. for det værste er faktisk å gå uvitende om den andres følelser!! det er helt for JÆVLIG!! og hadde han følt det samme for meg.. ja da hadde det jo ikke vært no problem.. men jeg tror.. ja jeg tror att avstanden mellom oss.. i mil.. skremmer han såpass att han ikke tør å utvikle mere følelser.. som tidligere nevnt, tror jeg.. men sikker er jeg jo ikke.. er bare ønsketenkning fra min side (mest sannsynligvis...) men dere som sier han utnytter meg... hvorfor skulle han utnytte MEG?? hvorfor skulle han utnytte noen som bodde flere MIL unna når han kunne utnytte flere jenter innen sitt område? han bor jo nær Oslo og greier.. kanke tenke meg att det skulle være så vanskelig å finne seg ett lett offer der nede!! (tar ca 30min å komme inn til Oslo fra han...) logikken min streiker passe grovt der.. derfor er jeg så utorlig usikker!
iselin Skrevet 2. mai 2006 #16 Skrevet 2. mai 2006 Hei svartku! Du hadde vel ikke skrevet her ,å lurt på hva andre mente om saken ,hvis du syns forholdet var ok.Tror kanskje du lurer deg selv litt.?Du går jo hele tiden å håper på å få mer respons.Noe som etter det du skriver virker litt håpløst Skjønner at det er vanskelig.Men det er vel bedre å bryte nå,enn gang på gang bli skuffet for at det ikke blir noe mer.? DU fortjener bedre.Du fortjener en som virkelig er glad i deg. Enig med capricorn,du fortjener en som gjengjelder følelsene dine.. Lykke til
Gjest Neffi Skrevet 3. mai 2006 #17 Skrevet 3. mai 2006 Hvorfor blir jenta alltid utnytta? Det er jo så gøy å knulle, atte. ← Om du leser innlegget hennes er ikke "gøy" ordet jeg ville brukt for å beskrive hennes frustrasjoner.
*melis* Skrevet 3. mai 2006 #18 Skrevet 3. mai 2006 Jeg mener ikke å være moraliserende nå, men slik jeg ser det så blir du nok utnyttet. Det er ikke så lett å se når man er midt oppi det og så forelsket som du er, men det er ikke sunt for deg å fortsette slik. Når en gutt/mann sier til deg at han ikke elsker deg, så gjør han som regel ikke det, og kommer sannsynligvis ikke til å forandre mening heller. I alle fall ikke så lenge du fortsetter å gi han alt han vil ha. Han er sikkert glad i deg og takknemlig for alt du gjør for han, men når du er forelsket og han ikke, så er det ikke bra for deg å holde på slik du gjør, tro meg. Det at han er snill og hyggelig mot familien din, betyr sikkert at han setter pris på deg og liker deg som en venn, men det er ikke dermed sagt at han er en fantastisk gutt og den eneste rette for deg. Mitt tips er at du kutter kontakten med ham for en stund til følelsene dine roer seg ned. (Det kan ta lang tid, men det vil de gjøre til slutt). Etter dette, når du er sikker på at følelsene er borte, kan dere eventuelt fortsette som venner. Jeg vet at det ikke er det du helst vil høre, men uansett hvor vondt det er, så er det bedre å avslutte det nå og ha det vondt en stund enn å fortsette å pine deg selv. Det vil bare gjøre det vondt verre den dagen han får seg dame og du sitter knust tilbake.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #19 Skrevet 3. mai 2006 Du vil ha et forhold, han vil ha uforpliktende sex. Han får det han vil ha, det gjør ikke du. Du blir utnyttet. Trekk deg i tide og spar deg til noen som bryr seg om hele deg. ← Kanskje ikke nødvendigvis utnyttet, men så lenge en føler noe den andre ikke gjør blir det en skjevdeling og den ene blir såret
Gjest FireFighter Skrevet 3. mai 2006 #20 Skrevet 3. mai 2006 ett godt råd. spar deg for vonde følelser ved å kutte han ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå