Octavia Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Får dere også det? Får anrop fra folk som midorifi, jhdbju og andre som jeg ikke har kjennskap til. Er det slik Skype bare er? Nei, jeg tar ikke telefonen for å snakke med de!
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Nå har jeg ikke skype her akkurat nå, men hvis du går i innstillinger, så kan du unngå at de som ikke står i kontaktlista de ringer deg. Dessverre kan de fortsatt spørre om du vil legge dem til i kontaktlista, men du slipper i hvert fall å bli ringt til. Et lite tips: Hvis det går klart fram at du er jente i opplysningene dine, forandre på det. Muttern ble nedringt av 18 år gamle svensker . Etter at hun skiftet opplystningene til noe mer "kjønnsnøytralt", har ikke en kontaktet henne.
Nordlandspia Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Jeg står som "ikke tilgjengelig" men det ringer folk for det
Octavia Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2006 Har endret profilen, og håper på det beste! Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå