Gjest hippsadupp Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Jeg bestilte masse varer fra H&M for en stund siden og fikk dem forrige uke. Det viser seg at det aller meste ikke passer og må sendes tilbake. Klærne kom i en stor plastpose med H&M-logo utenpå. På den er det også klistret en adresselapp med min adresse på. Når jeg skal sende tilbake tingene, kan jeg da klistre returnotaen over adressen min på posen og sende tingene tilbake i denne posen? Eller må jeg skaffe konvolutt? Saken er at så store konvolutter på postkontoret koster en liten formue, og jeg tenkte at det greieste egentlig bare er å bruke posen jeg fikk den i. Noen som vet?:-)
Skravla Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Jeg pleier alltid å bruke posen varene kom i, eller jeg bruker et par vanlige bæreposer. Har aldri hørt noe hverken av de jeg returnerer til elelr på posten.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 du kan sende det i en eske om du vil, så lenge adressen er riktig og tydelig og emballasjen er såpass sterk at den ikke går i stykker når den blir fraktet. husk å ikke gjør som jeg bruker, å bruke lang tid og mye tape og pakke alt omhyggelig inn for så å oppdage at den lappen som skulle ligget inni ligger ved siden av meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå