Gjest Wondering Woman Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Noen som har brukt dette? Og hvordan brukes det, i tilfelle? Hvor mye må man blande det ut? Går det an å ha på tamponger? Er helt grønn......................................
Saeria Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Jeg ville ikke gjort det. Da ville jeg heller tatt turen på apoteket og kjøpt Canesten.
Iceglow Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Vet flere bruker det, men jeg har ikke forsøkt selv. Men en advarsel: Det er mulig å reagere allergisk på tea-tre, så vær forsiktig! Test først på utvendig hud (først håndledd, så kjønnslepper), og så eventuelt en dråpe på tampongen. Vasking av underlivet med vann med noen dråper tea-tre olje skal og være effektivt (10 dråper i ca 1 liter vann), og antar faren for negative reaksjoner er mindre ved slik bruk. Endret 2. mai 2006 av Iceglow
Ling Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 IKKE bruk tetre på tampong opp i underlivet!!!!! Det er alt for sterke saker å bruke på slimhinner!! Skyll deg heller med vann som Ice nevner, men bruk bare 3-4 dråper i mengden vann hun nevner. En god - og nødvendig - regel: Bruk aldri rene, eteriske olje (altså uten å blande de i krem, vann eller vegetabilsk olje) rett på huden! I så tilfelle må det være i ordinert av en aromaterapeut som kjenner godt til eteriske oljers kjemi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå