Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #1 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg må begynne å ta Floradix fordi jeg har for lite jern. Noen som har erfaring med Floradix? Bivirkninger osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2006 #2 Del Skrevet 2. mai 2006 Hugsa en pasient i heimesjukepleien som fikk veldig diare av floradix.. og det sa legen va en vanlig bivirkning. Ellers skal det vel berre vere positivt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #3 Del Skrevet 2. mai 2006 Absolutt ingen bivirkninger. Men sjekk prisen! Ofte er det billigere å kjøpe to små flasker enn en stor, de små koster feks 82 på Prix her, 98 på RIMI, 99 i helsekosten og 120 på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg må begynne å ta Floradix fordi jeg har for lite jern. Noen som har erfaring med Floradix? Bivirkninger osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 10. mars 2008 #5 Del Skrevet 10. mars 2008 Er det farlig å ta floradix om man ikke vet om man har for lite jern? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 10. mars 2008 #6 Del Skrevet 10. mars 2008 Er det farlig å ta floradix om man ikke vet om man har for lite jern? Jern er svært toksisk og skal ikke tas hvis man ikke har jernmangel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andre saino Skrevet 16. juli 2011 #7 Del Skrevet 16. juli 2011 Absolutt ingen bivirkninger. Men sjekk prisen! Ofte er det billigere å kjøpe to små flasker enn en stor, de små koster feks 82 på Prix her, 98 på RIMI, 99 i helsekosten og 120 på apoteket. Jeg lette på google etter hva dette produktet er, men får opp bivirikninger av produktet. Men jeg kjønner ikke hva du winer over. Om du skal trøkke i deg dritten, så har det vel ikke noe å si hvor mye det koster, siden du er solgt for produktet:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. juli 2011 #8 Del Skrevet 16. juli 2011 Er det farlig å ta floradix om man ikke vet om man har for lite jern? Det skal litt til å overdosere jern, men det er absolutt ikke å anbefale. Hvis du føler deg frisk, er det ingen grund til å ta jerntilskudd. Det tar lang tid å tømme jerndepotene i kroppen, selv med kraftige menstruasjoner. Hvis du ikke føler deg frisk, bør du vel til legen uansett, og da finner vel han ut av det om du er anemisk? Jeg ville ikke anbefale deg å ta slikt tilskudd uten å vite om du trenger det, som en annen nevnte er jern ganske giftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå