Annevenn Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Tenkte å ta en vår-shining på leggene, og har lyst til å vokse hjemme, for jeg synes det er litt dyrt i salong. Men hva slags voks synes dere er best? Har prøvd ferdige strips, men synes ikke de tok noen ting... Så hva er din favoritt innen vosking av legger?
Arkana Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Jeg synes Veet Varmvoks er den beste. Legg stripsene rett i en balje med varm vann så er det lett å skylle av den voks og hår og tørke dem til neste runde. Ellers anbefaler jeg deg å holde deg unna alt av kaldvoksstrips, de får ikke med seg alle hårene.
Gjest allium Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Enig med Arkana. Varmvoks gjør mye mindre vondt enn voksstrips også. Jeg synes jeg får best resultat når jeg dropper å bruke strimlene som følger med, og istedenfor bruker lakenstoff (river opp noe gammelt, slitt sengetøy).
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Jeg synes også varmvoks er mye bedre enn kaldvoks (som både er vondt og lite effektivt på meg). Men det blir mye klin, i hvert fall ender jeg alltid med å forbanne hele greia uten å få glatte legger... Håpløst tilfelle tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå