Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2002 #1 Skrevet 2. desember 2002 Er det noen som kan anbefale meg en flass-shampoo som er skikkelig bra. Tror nesten jeg er nødt til å begynne med dette, men vet ikke helt hvilket merke jeg skal velge
Gjest Cruella Skrevet 2. desember 2002 #2 Skrevet 2. desember 2002 Fungoral, som du får kjøpt på apoteket er effektiv. Lisa-Beth
Gjest Lea Skrevet 2. desember 2002 #3 Skrevet 2. desember 2002 Synes å huske at Björn Axèn har en bra flass-shampo. Brukte den for noen år siden og tror jeg kjøpte den i et parfymeri a la Estetique. Fredrik & Louisa har den kanskje også.
Hello Kitty Skrevet 2. desember 2002 #4 Skrevet 2. desember 2002 En shampo jeg syns er bra er KMS Healthy Alternatives Dandruff Solutions :D Drøy er den også.
Gjest pulverheksa Skrevet 2. desember 2002 #5 Skrevet 2. desember 2002 Henger meg på Fungoral anbefalingen. Flass skyldes ofte soppinfeksjon i hodebunnen. Og Fungoral brukes som kur. Annenhver dag i en måned. Deretter ca en gang i uka i en måned. Den er ganske dyr, men du trenger bare en mengde tilsvarende et kronestykke. Masser inn i håret og la virke i tre til fem minutter. Kan vaske håret med annen shampo i tillegg hvis det er behov.
Linnie Skrevet 2. desember 2002 #6 Skrevet 2. desember 2002 Jeg har vært plaget av flass i mange år, og det eneste som fungerer for meg er Bio+ serien! Den får du kjøpt hos frisøren, koster rundt 90 kr, og den er ganske drøy. Dette er den eneste som fungerer rimelig kjapt, og som faktisk holder det i sjakk en god stund etter du har sluttet også!! Lykke til!!
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2002 #7 Skrevet 2. desember 2002 Jeg bruker matrix essentials jeg, den er kjempedrøy og relativt rimelig. Ellers er jeg også fornøyd med bio+ vannet som blir nevnt ovenfor her, dey fikk faktisk håret mitt til å vokse fortere jeg masserte det i hodebunn annenhver dag (hodebunn blir jo stimulert)
Lillje Skrevet 2. desember 2002 #8 Skrevet 2. desember 2002 Jeg vil bare si det samme som Pulverheksa. Fungoral er det mest effektive jeg har benyttet. Jeg hadde vært plaget med flass i lengre tid og snakket med min fastlege om dette, og hun sa at jeg eksem i hodebunnen og derfor burde benyte meg av Fungoral shampoo, samt kremen til ansiktet. Dette har hjulpet kjempe bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå