Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem tror dere vinner?

Audun mistet jeg all respekt for i det forrige programmet. Makan til kverulant.... Det er greit at han vet hva han vil, men man må jo være ydmyk overfor folk med annen kompetanse enn ham selv. Jeg håper IKKE han vinner. Jeg tror ikke han vinner heller.

Jeg heier litt på han med sprayen. Synes det er en veldig bra oppfinnelse, hvis det virkelig viser seg at den hjelper mot det meste.

Men jeg TROR Ellen Kathrine (var det det hun het?) går av med seieren i kveld.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ehm. det har vel vært ganske mye skriving i avisen om at hun Ellen-dama vant hele greia? er ikke programmet ferdig eller noe sånt?

Skrevet
Ehm. det har vel vært ganske mye skriving i avisen om at hun Ellen-dama vant hele greia? er ikke programmet ferdig eller noe sånt?

Det har jeg også sett og trodde derfor det var ferdig.. men de reklamerer med finalen på tv nå... Merkelig

Skrevet

Det var hun som vant millionen de delte ut forrige gang. I kveld skal de overbevise investorene som skal hjelpe dem videre. Så det er i kveld den ordentlige finalen er...

Skrevet

Aha, skjønner:) tåpelig at en med så mye penger har fått være med så langt.. dette burde jo være en sjanse for dem som ikke har egne ressurser

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hvem tror dere vinner?

Audun mistet jeg all respekt for i det forrige programmet. Makan til kverulant.... Det er greit at han vet hva han vil, men man må jo være ydmyk overfor folk med annen kompetanse enn ham selv. Jeg håper IKKE han vinner. Jeg tror ikke han vinner heller.

Jeg heier litt på han med sprayen. Synes det er en veldig bra oppfinnelse, hvis det virkelig viser seg at den hjelper mot det meste.

Men jeg TROR Ellen Kathrine (var det det hun het?) går av med seieren i kveld.

Hva sa Audun?

Skrevet

Håper hun dama vinner (Ellen?) !!

Skrevet

Jeg håper at Snorre vinner. Det er det mest troverdige. Det til Ellen har det visst vært snakk om tidligere.

Skrevet
Hva sa Audun?

Da de skulle lage reklamefilmer for sine produkter ville ikke Audun høre på reklamefirmaet i det hele tatt. Han ga blaffen i at de hadde kompetanse som han selv ikke hadde (hva som ville slå an, hva som bør/ikke bør være med i en reklamefilm osv).

Gjest gjest1
Skrevet

Han Audun kan umulig være helt god. Sikkert en bråte NHH og BI studenter som kunne drept for å få være Trainee hos Idar Vollevik, mens han begynner å sutre om "kleean". Så ut som det bare var såvidt han tok i mot.

Skrevet

Ellen Kathrine vant vel egentlig, hun fikk tilbud om 5 millioner, men tok betenkningstid.

Snorre fikk tilbud om 2 mill, og takket ja til det

Audun fikk 250.000 og en traineejobb hos Vollvik som han takket ja til.

Skrevet

jeg synes forresten hun ene investoren var temmelig kjip på pengene sine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...