Gjest Little me Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 I det siste har jeg fått dilla på å dele bødskiva i 2 halve. Jeg nyter rett og slett måltidet bedre da. Er dere enige eller uenige??
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 det går i perioder her, er vel egentlig enig ja. Prøv å dele toast på skrå så du får trekanter
Gjest Catwoman Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Troro ikke den smaker bedre som delt. Men en halv tjukk skive, smaker mye bedre enn en hel tynn.
Amanlis Skrevet 2. mai 2006 #7 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er ikke flink til å dele skiva, men når jeg gidder å gjøre det, må jeg innrømme at det ser mer fristende ut.
Gjest 1111 Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 Det er dessuten mye bedre å ha to, for da har du en halv igjen når du har spist opp en av to. Hvis noen skjønner :klø:
Ladyen Skrevet 2. mai 2006 #10 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Jooo....jeg kan nok være enig i at den smaker litt bedre. Og hvis en tar det mentale aspektet i betraktning; man tager en linjal og kutter skiva opp i snor-rette rader, som igjen kuttes i ca 2cm biter. Se så: et riktig Herremåltid !!! Som varer så leenge en bare vil... Tygg, jenter. Tygg ! Endret 2. mai 2006 av Elmaand
Amanlis Skrevet 2. mai 2006 #11 Skrevet 2. mai 2006 Det er dessuten mye bedre å ha to, for da har du en halv igjen når du har spist opp en av to. Hvis noen skjønner :klø: ← Brøkregning ja...
Gjest splæsj Skrevet 2. mai 2006 #12 Skrevet 2. mai 2006 Det som ser delikat ut, vekker appetitten. Og om du synes at to halve skiver ser bedre ut, smaker det bedre og. Men skjærer dere skivene i to på midten, eller i to skrått?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. mai 2006 #13 Skrevet 2. mai 2006 Nå fikk jeg faktisk lyst til å gå og lage meg noen delte brødskiver
Gjest Little me Skrevet 2. mai 2006 #15 Skrevet 2. mai 2006 Jooo....jeg kan nok være enig i at den smaker litt bedre. Og hvis en tar det mentale aspektet i betraktning; man tager en linjal og kutter skiva opp i snor-rette rader, som igjen kuttes i ca 2cm biter. Se så: et riktig Herremåltid !!! Som varer så leenge en bare vil... Tygg, jenter. Tygg ! ← Du tar brødskivespising opp til et helt uant nivå!!! *kikker beundrende på deg*
Gjest LoisLane Skrevet 2. mai 2006 #16 Skrevet 2. mai 2006 Halve brødskiver er godt! Og en halv en til kan man jo alltids ta...
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #18 Skrevet 3. mai 2006 *spiser salat* ← Med hel eller halv skive til?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #19 Skrevet 3. mai 2006 Jeg liker at den er delt opp, smaker best da på en måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå