Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som bor i/har sett noen av studentboligene i Lillehammer? Har søkt på Lundebekken og Smestad, bildene ser fine ut, men de har ikke bilder inne i leiligheten, kun plantegninger.. litt skummelt synes jeg!

En annen ting jeg lurte på, 10 studiepoeng er det 1 karakterpoeng? Altså la oss si jeg har 5,0 i snitt, får jeg da 5,1? (eller 51 poeng da)

Gjest Gjest
Skrevet

Studenthjemmene er helt greie, er vel som de aller fleste studenthjem (enkle løsninger.) Vargstad er det fineste studenthjemmet synes jeg da,men det var vel ikke dit du hadde søkt deg :)

Gjest Gjest
Skrevet

vargstad er det fineste studenthjemmet. Det ligger veldig close til smedstad, men har en følelse av at de som bor på smedstad KAN gå fra byn når de har vært ute på "byen" siden taxi mulighetene en lørdagskveld har liten. Lange køer, få taxier.

Har vært på ett rom med eget bad på smedstad og det er helt greit. Lite, men du får plass til det viktigste. Kjøkkenet er stort og relativt fint.

Skrevet

Takk skal dere ha.. På Vargstad er det bare hybler.. vi skal ha leilighet :) men takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...