Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke
Skrevet

Hvor kjøper dere denne? Hvilke butikker?

Kan den kjøpes på nettet? Isåfall hvor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anerikke
Skrevet

Hmm... Finnes ikke Vita her jeg bor.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet rema 1000 og meny selger den.

Gjest Anerikke
Skrevet

Å, da skal jeg rett på Rema 1000 etter jobb!!!

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Hva er dette for noe lurt, 'a? :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hva er dette for noe lurt, 'a? :)

Bodylotion tilsatt litt selvbruning.

Skrevet

Prøvde den i fjor sommer. Funket faktisk! Men som med all selvbruningskrem, må man være nøye med å få det nøyaktig overalt, ellers blir det skjoldete.

Gjest Anerikke
Skrevet

Jeg kjøpte meg to flasker på Rema, så nå skal jeg bli så brun og fin så!!!

Takk for hjelpa!

Skrevet

Husk å pass litt på når det gjelder den...!!

...jeg prøvde den, og ettersom det "bare" var fuktighetskrem tilsatt selvbruning, tenkte jeg at det bare var å "dæsje på"...

Men, dersom du ikke får det jevnt så blir det faktisk tydelige bruner merker/streker... + at den trekker ekstra inn i tørr hud...så knokene på hendene mine ble kjempebrune... :rodme:

Gjest gjest1
Skrevet

Den funker faktisk, men jeg synes ikke fargen ble noe særlig fin på meg for den var mer gul enn brun. Jeg fikk skjolder mellom fingrene og litt oppå hendene. Det var skikkelig stygt.

Gjest Anerikke
Skrevet

Jeg kjøpte den for lys hud, for jeg vil ikke ha skjolder! Er ganske mørk, med gul undertone i huden. Bruker den stort sett på bena, så jeg tror det skal gå helt greit. Det er IKKE pent når det vises at man har brukt selvbruningskrem!

Gjest itla
Skrevet

Det finnes tilsvarende fra andre merker, også... Jeg vet fra før av at Natusan og min hud går dårlig sammen, så jeg ventet på andre merker (hadde sett reklamer i utenlandske blader). Nå har jeg kjøpt L'oreal sin, og er veldig fornøyd med den. Fin, naturlig farge, god å smøre ut, og fargen kommer virkelig gradvis. Og ingen skjolder eller oransje flekker! Jeg er frelst! ;) Så også tilsvarende fra Dove og Piz Buin, og Garnier har også kommet med en, vil tro den også dukker opp på markedet snart. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg fikk skrekkelig eksem på leggene av den, og det hadde jeg aldri hatt før. Nå i ettertid tåler jeg utrolig lite før det blusser opp på nytt, så jeg er blitt litt skeptisk til å prøve nye produkter.

Gjest Gjest
Skrevet
Den funker faktisk, men jeg synes ikke fargen ble noe særlig fin på meg for den var mer gul enn brun. Jeg fikk skjolder mellom fingrene og litt oppå hendene. Det var skikkelig stygt.

Det er håpløst å få et bra resultat på hendene av selvbruning :sur:

Nå har jeg gått over til å ta solarium i stedet.

Er så lei av å se skjoldete ut.

Skrevet

Sverter denne av på klærne på samme måte som vanlig selvbruningskrem??

Jeg tar solarium nå, for jeg orker ikke brune render på undertøy og hvite klær.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg fikk ikke farge av denne i det hele tatt, bare vondt lukt :forvirret:

Gjest Gjesta
Skrevet

-og jeg prøvde både den lyse og den mørke. Og ja, jeg brukte den flere dager i strekk.

Skrevet
Jeg fikk ikke farge av denne i det hele tatt, bare vondt lukt :forvirret:

Usj, ja... lukten glemte jeg...

Så en annonse for en selvbruningsspray fra Garnier for en stund siden. Den skulle visstnok lukte aprikos, og det hørest jo godt ut.

Men jeg tror heller jeg tar en soltime av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...