Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Hvordan feirer dere 17.mai/ fordeler barna? Vi har barna annen hver gang, men det blir jo litt styrete når dagen er midt i uka slik som i år. Pleide dessuten å bytte midt på dagen, slik at den ene hadde morgen med tog og den andre kvelden med festen. Men de siste årene har det blitt bare stress ut av dette her. for nå har faren fått ny familie å ta hensyn til. Det er så trist å ikke se barna mine på 17.mai det året de er hos sin far. Vil gjerne høre om andres erfaringer. Kan jeg kreve noe av ham?
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Annen hver gang. Datteren vår leveres kvelden før til der hun skal være, og så må den som har henne få henne på skolen dagen etter. Hvis vi vil se henne det året hun er hos den andre, er det bare å møte opp på skolen og følge med barnetoget osv.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 denne dagen er han hos sin bostedsforelder. vi bor for langt borte til å gjennomføre dette, særlig med tanke på skoletog, venner etc. altså intet tema her i gården.
jordbær Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Jeg var skillsmissebarn. Var hos mamma fra morgen -> ettermiddag. Var speider, så jeg måtte alltid opp tidlig. Og så var jeg hos pappa resten av dagen. Var visstnok veeeeldig viktig at jeg kom oppover, for faren min var alltid stolt av å kunne tilby meg grillet kylling, potetsalat og loff.. Hver eneste 17.-mai.. Sukk..
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Han ville komme og være med barna 17 for noen år siden, men nykona nektet å sitte alene på dagen, dessuten hadde hun laget planer... Så da la han lista en gang for alle.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Min sønn var hos faren en eneste 17. mai. Ungen så ikke en pølse, ikke et flagg og ikke en is. Da han kom hjem og lurte på når det var 17. mai, bestemte jeg meg en gang for alle. Min sønn feirer alle høytider med meg. Så vet han iallefall når på året det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå