Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #1 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg er singel og har vært det leeeenge! Har liksom kommet inn i en tralt hvor jeg går på jobb, drar hjem og spiser middag, trener litt, ser på tv, leser, legger meg... Av og til møter jeg venninner på kafè, men de har kjæreste og er opptatt med sitt, så det blir bare for noen timer. Jeg savner rett og slett flere single venninner som kan bli med på by'n i ny og ne, gå på kafè, gå tur sammen...Kort sagt: Være sosial sammen med! (Og dermed øke sjansen for å møte noen ). Det er IKKE typisk meg å gjøre noe sånt som dette, men nå er jeg LEI av å være singel og miserabel! Blir du med? Jeg er snart 35, men har venner i alle alderskategorier. Hovedsaken er at du er oppegående og har humor (og ikke ser ut som damene til Jokke )! Kanskje kan vi bli en "gjeng" som samles og har det gøy sammen? Jeg bor i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 2. mai 2006 #2 Del Skrevet 2. mai 2006 Det hørtes ut som en gøy plan! Men selv om jeg ikke bor så langt unna trondheim blir det vanskelig å få til da Hvis dere ikke evt legger singel-fest-treff-tingen til frihelga mi da... Lov å håpe vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 2. mai 2006 #3 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg er singel og har vært det leeeenge! Har liksom kommet inn i en tralt hvor jeg går på jobb, drar hjem og spiser middag, trener litt, ser på tv, leser, legger meg... Av og til møter jeg venninner på kafè, men de har kjæreste og er opptatt med sitt, så det blir bare for noen timer. Jeg savner rett og slett flere single venninner som kan bli med på by'n i ny og ne, gå på kafè, gå tur sammen...Kort sagt: Være sosial sammen med! (Og dermed øke sjansen for å møte noen ). Det er IKKE typisk meg å gjøre noe sånt som dette, men nå er jeg LEI av å være singel og miserabel! Blir du med? Jeg er snart 35, men har venner i alle alderskategorier. Hovedsaken er at du er oppegående og har humor (og ikke ser ut som damene til Jokke )! Kanskje kan vi bli en "gjeng" som samles og har det gøy sammen? Jeg bor i Trondheim. ← Hei gjest! Jeg bor på samme sted som deg, og er også singel! Nå er jeg ganske "nysingel" da, og har barn, men ellers i samme situasjon med venninner som har familie å ta vare på... Gøy å bli kjent med nye mennesker, og kanskej noen å gå på byen med innimellom! Registrer deg, så blir det lettere å få kontakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 2. mai 2006 #4 Del Skrevet 2. mai 2006 Det hørtes ut som en gøy plan! Men selv om jeg ikke bor så langt unna trondheim blir det vanskelig å få til da Hvis dere ikke evt legger singel-fest-treff-tingen til frihelga mi da... Lov å håpe vel... ← Vi legger byturene til når du har barnefri helg da vet du, så blir det sosialt og trivelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #5 Del Skrevet 3. mai 2006 Vi legger byturene til når du har barnefri helg da vet du, så blir det sosialt og trivelig! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 3. mai 2006 #6 Del Skrevet 3. mai 2006 Innlegget over er fra meg da.Ble litt ivrig kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serendipity Skrevet 12. mai 2006 #7 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei!! Ja, dette synes jeg hørtes ut som et veldig bra tiltak. :-D Har du fått noen positive svar eller? Cat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå