Gå til innhold

Kort kjole i bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest Polpi
Skrevet

Jeg skal være gjest i et bryllup til sommeren, og vil da være ganske gravid (i 3 trimester). Det er ikke så lett å finne pene kjoler til gravide, og de jeg har funnet er knelange.

Hva syntes du om knelange kjoler i et bryllup? Er dette fy-fy?

(Om du har et tips om hvor jeg kan få tak i lang gravid- kjole... si gjerne i fra!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Knelang kjole i bryllup er da heelt greit og vanlig det? Og særlig når det er sommerbryllup.

Skrevet

Det kommer vel helt an på hva slags klesstil det er lagt på bryllupet ellers.

Hadde vært skeptisk til knelang kjole hvis det er rent smoking bryllup, eller galla. Men er Mørk dress nevnt i kleskoden, så er pen, knelang kjole absolutt bra nok!

Har Smoking/Mørk dress kleskode selv, og mener med det at fork tar på seg den finstasen de har hjemme, og da er både korte og lange penkjoler hjertelig velkommen! (Men jeg vet at jeg ikke kommer til å se på klærne til gjestene uansett. Det er det nok heller andre som bryr seg med.)

Skrevet

Heeelt i orden spør du meg! Det er jo sommer, og vi vil jo ikke renne bort! :rosasmil:

Skrevet

Hadde du vært gjest i mitt bryllupp - hadde jeg sagt kom i den kjolen du vil, bare du pynter deg :)

Gjest Polpi
Skrevet

Da tror jeg at jeg kan ha på meg kort kjole jeg! (det er mer enn en "vanlig" sommerkjole altså!) Den er ganske fin! :)

Takk for hjelpen!

Skrevet

jeg synes at ett knelangt kjole høres helt bra ut på ett sommer bryllupp bare den ikke er samme farge som brudekjolen........

Skrevet

Enig at det er helt greit, og spesielt når det er mamma-kjole det er snakk om. Man gidder jo ikke å kjøpe seg gallakjole i størrelse gravid! Det tror jeg alle skjønner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...