Gå til innhold

Finnes det en rynkekrem som VIRKELIG virker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 27, saa jeg trenger vel ikke akutt hjelp ennaa, men jeg synes jeg begynner aa se mer rynkete ut naar jeg smiler. Rynker er vel ikke verdens undergang akkurat, og ikke noe aa klage over i det store og det hele, men jeg vil jo gjerne beholde det ungdommelige utseendet mitt saa lenge som mulig, da!

Noen som har noen GODE, EFFEKTIVE kremer aa anbefale? Jeg har litt sensitiv hud som lett blir roed i kinnene, saa det maa ikke vaere for sterke saker.

De rynkene som irriterer meg mest er under oeynene....saa nevn gjerne en god oeyenkrem ogsaa.

Takker og bukker for tips!

ps. helst ikke overjordiske priser ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Binna
Skrevet

Det eneste en rynkekrem gjør er å få huden til å "hovne" litt, og den hjelper der og da.

Skrevet
Det eneste en rynkekrem gjør er å få huden til å "hovne" litt, og den hjelper der og da.

:sur: Jamen jamen...alle de reklamene da, er de bare tull eller? ;):ler::grine:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ja, alle sånne rynkekremreklamer er bare tull. Sjekk antall testpersoner som står nederst på skjermen neste gang du ser en. Sånn ca 20-80 stk, og 67% av dem viste bedring eller noe i den dur. Ingenting hjelper over tid. Bare godt kosthold, ikke røyk, ikke sol osv.

Skrevet

Uff. Ja ja. Kostholdet er veldig sunt til daglig, masse frukt, groent, sunne fettsyrer osv. Men begge foreldrene mine har ganske tunge oeyelokk og en del rynker rundt oeynene, saa det er vel arvelig betinget...Roeyker ikke heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...