lizzy x Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 har nettopp flyttet inn i borettslag ,og vi har carport med grus i,og absolutt alle kattene i nabolaget har jo gjort denne plassen til sit eget private toalett som jeg går og trør i ,og drar med meg inn i bilen er det noen som har noen supre tips/kjerringråd om hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet? har prøvd å hive eddik rundt omkring,men til ingen nytte
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 En får tak i noe som heter "get off" på dyrebutikken. ← men har hørt at det lukter skikkelig kattepiss etter det....?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Har hørt at noen sverger til appelsinskall og.
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 Du må kanskje fjerne grusen, spyle skikkelig med ett eller annet som virkelig fjerner lukten, ellers vil det fortsette å lukte do for kattene der. Alle duftspor må fjernes, og etter det må du legge på ett eller annet som katter ikke liker lukten av, tror jeg...
Hildegard Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Du kan prøve å drysse pepper i grusen. Hjortetakksalt river også godt i nesen. Det er kanskje ikke aktuelt for deg, men å legge heller i stedet for å ha grus må jo få en slutt å problemet.
Gjest tja Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 Ikke kast ut noe som tar knekken på kattene også da!
*Lene* Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 Man få også kjøpt noe i plantebutikker (plantasjen ihvertfall) som man kan legge/helle/putte på. Dette skal visstnok holde kattene unna. Lukter visstnok som en annen katts territorrium, så da backer de unna! Om det funker? Ikke vet jeg..men kanskje noen vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå