Gå til innhold

spesilett bordsitting?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hei....

vi skal nå gifte oss i juni måned ....

vi har vært samboere/forlovet siden 1999 og vi har 2 nydelige barn sammen nå 4 og 6 år...

samboeren har en 11 års gammel unge fra før...

men så er det litt tenking om sitteplasser under middagen..

vi kommer til å sitte i en hestesko...

og siden barna våres skal være med så synest vi det er naturlig å sette ungene ved oss... slik som dette :

hans unge. samboeren. vår minste . jeg . og han på 6

vil det bli rart om vi har en unge mellom oss istedet for å sitte tett sammen selv'?

2 grunner for at vi har velgt det slik...

1... for at vi ønsker ungene ved siden av oss og ikke vil bry andre med å ha dem ved bordet..

2.... fordi vi har vært forlovet i så mange år nå. at vi ikke " orker" alt det kysseriet

som gjestene forventer i et bryllup med bordet..

hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg ville ha stusset på at brudeparet ikke satt ved siden av hverandre. Og at de ikke "orket" kysse-greiene, når de er nygifte....

Gjest Bellatrix
Skrevet
Ja, jeg ville ha stusset på at brudeparet ikke satt ved siden av hverandre. Og at de ikke "orket" kysse-greiene, når de er nygifte....

Enig. Kan ikke barna sitte hos besteforeldre eller tanter/onkler, så få de sitte ved noen de kjenner og dere får sitte sammen.

Skrevet

Man gjør som man vil. Jeg personlig ville stusset over at et brudepar ikke orker kysserier på deres egen bryllupsdag... :forvirret:

Gifter deg seg bare av praktiske årsaker da, ville jeg tenkt... Og det synes -jeg- er kjedelig. Men det er det som er viktig for dere, som er det viktigste.

Skrevet

Jeg tror jeg ville stusset litt på det ja. Det handler jo mest om dere to denne dagen selv om dere er en familie, og det kan fort bli mye styr med unger mellom dere. Middagen er jo gjerne litt lang, og dere må huske på at det kan være litt forstyrrende for dem som eventuelt skal henvende seg til dere med taler o.l. også. Kan de ikke sitte med besteforeldre eller tanter/onkler?

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg synes det høres helt greit ut, men det kommer litt an på hva slags type bryllup dere legger opp til.

Gjest Gjest
Skrevet

hei.. takk for alle svar..... vil gjeren høre hva andre mener om denne saken...

vi blir vel ca 50 stk tenker jeg....

skal ikke ha sanger, men de som ønsker kan holde tale...

og håper derfor at tida rundt middags bordet ikke blir så veldig lang pga

småungene.. [våre søsken får ta med ungene sine]

men vi kunne jo tenke oss å ha barna på siden av oss ved bordet..

Gjest Gjest
Skrevet
Man gjør som man vil. Jeg personlig ville stusset over at et brudepar ikke orker kysserier på deres egen bryllupsdag... :forvirret:

Gifter deg seg bare av praktiske årsaker da, ville jeg tenkt... Og det synes -jeg- er kjedelig. Men det er det som er viktig for dere, som er det viktigste.

kysseri av og til er jo gøy....

men har selv vært i mange bryllup og synest det kan bli veldig mye kyssing...

opp å ned på stoler under en middag..

det var altså det jeg mente...

har ikke noe imot å kysse min kjekke kommende ektemann, men synest kanskje det er litt unødvendig med så mye opp¨å ned å kysse oppå stoler og hele tiden under middagen..

Gjest Binna
Skrevet

Jeg ville plassert ungene på siden av brudeparet(hvis du ikke er redd for søling på brudekjolen), eller satt de bort til noen tanter/ onkler/ besteforeldre ol.

Gjest Gjest
Skrevet

takk.....

vil gjerne ha dem på siden av meg......

Skrevet

dere er en familie, og om du ønsker å ha barna med deg på bryllupsdagen så synes jeg det er veldig greit. Ha de ved siden av deg om du vil, men jeg ville nok å hyrt inn en barnevakt, og så kunne barna komme og gå litt. Kan bli veldig masse fokus på barna ellers, og lite ro rundt talene og slikt. (og barna kjeder sog jo grønne da)

Kyssing på stoler(og bord :overrasket: ) er en uting! Jeg kan godt gi min kjære et kyss eller 10 på oppfordring, og kan reise meg en par ganger også, men ikke opp på stolen, det gidder jeg bare ikke! :ler:

Synes venninden min løste denne elegant, de fikk toastmaset til å si at man nå var på et skikkelig sted og at det her var forbudt for gjester og brudepar å bevege seg på møblemanget! (det var det selvfølgelig ikke men pytt).. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...