Jettes Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Sitter og lurer på om hvordan dere gjør det med polynese og sånt? Om dere tar det etter eller før brudevalsen? Og hvilken av dei tradisjonelle dansene dere tar med?Hvem skal ha ansvaret for å arrangere den? Vi skal ha med alle,det vil si: brud+far,brudegom+mor,(så danser alle,avtaler med noen at dei går utpå så alle skjønner det)brud+svigerfar,brudegom+svigermor og så med forlovere.
afr0dite Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Her blir det lite polynese! Her blir det dans for brudeparet til lay lady lay, og deretter kan folk gjøre som de vil! Tror det blir sånn i allefall!
Jettes Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2006 Hmm.ja,har vudert og skippe den polynesen jeg også...
Boogie Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Her blir det lite polynese! Her blir det dans for brudeparet til lay lady lay, og deretter kan folk gjøre som de vil! Tror det blir sånn i allefall! ← Samme her. Ingen polynese!! Skal ta brudevalsen, også er dansegulvet åpent for alle I de to bryllupene jeg har vært i, og hvor det har vært polynese, har det vært når vi skulle sette oss tilbords. Bordkavaleren fant sin dame, også gikk man sammen til middag!
Jettes Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2006 Da tror jeg at det blir eventuelt før kaffien starter,men har begynt og tenke på å ikke ha noen polynese....
Litjtuppa Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Hei! Jeg har litt lyst til å ha polynese jeg, må spørre kjære om han vil først da, men.. Hvis vi skal ha det, tenker jeg vi tar det mellom middag og kaffe, slik at når polynesen er over, samles alle i en ring og brudeparet danser bryllupsvalsen. Deretter følger de som vil på.. Tenker at det kanskje blir mindre stivt og formellt når vi gjør det sånn, at alle står i en stor ring rundt paret, kanskje lettere å hive seg inn i valsen!? Etter litt dansing blir det kaffe og kaker slik jeg ser det for meg..
kitekatt Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 Hei, vi skal ikke ha Polynese, men bare brude"vals". Vurderte å kjøre full pakke med foreldre, svigers osv, men vi danser bare brudevalsen også er gulvet åpent for alle. Snakket med foreldre, og de foretrakk det slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå